Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
Haha ja min mage vägrar bli mindre också, och jag är på hela dag 4! ;) Hehe. Nej jag ska inte heller ge upp! Har ju försökt få barn i tre år, men har nu tänkt pausa det tror jag och fokusera på att gå ner i vikt först.. Haha, bara för det så lär jag väl bli gravid inom ett par månader ;) Men det hoppas jag faktiskt inte..
Ja jag försöker ju bolla med alla jag känner, men ingen annan kör ju detta så det är inte samma sak att prata med dem.. Min man har tröttnat på mitt Dukan-snack ^^
Jag tänkte äta tonfisk till lunch och kyckling till middag idag, blir nog en hel del varvning mellan kyckling och kött tror jag.. Eller så ska jag göra färsbiffar ikväll. Får se.. :P
Jag har inga recept alls, jag äter typ samma sak varje dag.. Nån köttvariant med keso och hackad rödlök samt tzatziki..
Ja nej, det är väl lika bra att vänta en vecka med att äta ute tycker jag iallafall. Det är ju inte en såån stor uppoffring egentligen ;)

Men detta funkar för mig, jag år kanonbra. samtidigt är det super för mitt sockerberoende !! Idag är första dan jag är sugen på godis, men för det tänker jag ju inte äta det !
Idag blir det Kyckling till lunch, Skinkrullar till mellis & ikväll räkor, ska bara med barnen inom McD oxå..phu