Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
Mamma Cia skrev 2011-01-28 11:06:23 följande:

Mamma Cia skrev 2011-01-28 11:06:23 följande:
Förresten, jag vägde mig igen nu innan jag gick och duscha. -3kg visar vågen!
Vet att det bara är vätska men ändå!
God morgon alla vikt kämpare!
Hur går det för er?
Själv fick jag en liten fallgrop igår pga av min sambo som vart vrålhungrig. Åkte alltså med en vän till ikea en bit bort och jag som hade planerat middagen.
Så kvällen sluta med pizzeria mat, fast jag tog kebab med bröd. Men jag strunta i brödet och bad om massa kött istället och lite sås. Blev lite rödlök och en halv tomat och ett stort glas vatten.
Det kan väl inte ha varit så illa? Sambon högg i sig en pizza, cola mm stackarn var jätte hungrig. Tur en annan försöker hålla hårt på det här.
Det värsta är väl att vi ska tillbaka till ikea idag och tjaffsa! Visste ni att man inte får handla på ikea när dom har grejer hemma? I detta fall en garderob på ta själv lagret låg en hylla upp men dom fick vi inte ta pga "säkerhets regler??")
Jaja tillbaks till dukan dieten, vart lite arg igen haha
Deppad över helgen!
Ska inte svära så vi säger piiiiiiip kebab! Är ingen bra nödlösning och föll för en tvix med igår.
Har som sagt lovat en vän och hjälp till med möbler, därav ikea incidenten haha.
Ikea ligger 4 mil bort, min vän bor 2 mil bort i en håla med en pizzeria som har öppet så sent.
Ska absolut inte skylla på något annat än mig själv och så dum man kan vara.
Tänker återgå till attack fasen någon dag till och få ordning på det här.
Jag som hade tänkt gå över till fas 2 igår och fortsatt varit duktig.
Tack stina62 för peppningen, skulle behöva hålla mig online dygnet runt
I min desperation var jag tvungen och väga mig, phuuuuuuh vågen visar -3kg än!
Nu är jag taggad igen och kom på ett glädje fnatt här mitt i allt! Ska få hem mina nya glasögon i veckan!
Haha det behövs inte mycket för mig och hitta glädje glimtar så här i vardagen hihi
Man lär sig av sina misstag brukar det heta! Min mage gilla inte kebaben ändå, det borde jag ha förstått.
(Jag har alltså ibs så jag ska inte äta fet mat i sig ändå) Det är därför jag inte klarar av frukosten heller och blir lätt deppig och vill unna mig godsaker.
Ska säga det att det känns så piiiiiiiiiiiiiip skönt och kunna skriva ärligt, att man har fuskat! Jag menar, det hade ingen annan vetat. Men jag tror på att man ska vara ärlig mot sig själv med om man ska köra en diet.
Jo ni som kör fas 2 och har affärer som säljer mat av märket garant! Prova deras krossade tomater med vitlök och örter! Jag har aldrig ätit så goda krossade tomater! Detta kommer jag äta när jag får, så himla gott.