Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
Det räckte inte riktigt tydligen. Nä har aldrig hört uttrycket ens. Jag har aldrig någonsin förökt gå ner i vikt förr, har alltid gått ner av mej själv och många ggr på tok för mkt.
HAr inte läst hela tråden men kan någon berätta lite om du kan dieten?? vad går den ut på? vad ska man göra?`Går man ner i vikt snabbt?
Har gått ner 3 kg på 2,5 vecka. känns som jätte lite om jag jämför med er som gått ner 4-5 kg redan första veckan! Gör jag något galet tro?
Allt detta låter ju bra men det finns inga magiska dieter. Allt handlar om "inkomster" och "utgifter". Tar du in mer energi än du gör av med går du upp i vikt och tar du in mindre energi än du gör av med så går du ner i vikt. Det är intressant att se hur många som kommer med nya dieter när det i själva verket är så enkelt. Ta vilken diet du vill så gäller samma sak.
Bra att det går bra för er!
Men ärligt talat förstår jag mig inte på konstiga och kontrollerade dieter. Om man räknar kalorierna får man äta vad man vill och ändå gå ner i vikt (kroppen följer ju naturlagarna - mindre energi in än ut = viktnedgång). Jag äter min varierade favoritmat (och glass varje dag) och jag har gått ner 7 kilo sedan nyår. Det enda som krävs är en köksvåg och ett kaloriräkningsprogram.
Konstig diet
proteindieten.blogg.se
dukan.nu
Är det ngn som vet om det är ok att äta tacos? Alltså tacokryddan.
Vad för sorts majsmjöl använder ni??? Maizena?
Köpte en annan sorts majsmjöl och dom ser inte alls lika ut. Det jag köpte e mer grovt! Maizena e ju som potatismjöl....