Förlossning+BB- Halmstad
Någon som har någon erfarenhet??
Hur är BM? Får man blöjor, bindor etc??
Hoppas någon kan berätta lite
Någon som har någon erfarenhet??
Hur är BM? Får man blöjor, bindor etc??
Hoppas någon kan berätta lite
Här är en till som ska föda i Halmstad, förhoppningsvis inom 9 dagar ^^ Bf den 17.
Sängarna inne i familjerummen, är de höj och sänkbara? Hade varit ganska skönt ju.. om man nu får ett sådant rum.
Sedan, Hur stora är bindorna? Letade efter stora bindor på Apoteket här i Laholm, men det var ju vanliga stora som jag har annars när jag har mens, så dom kommer jag ju inte kunna ha direkt i början :S kommer jag få byta hela tiden känns det som.
Hm blev ngt fel ovan. Inte meningen att citera...
Till dig som frågade om bindornas storlek; de är enorma!! haha! Men väldigt bra o ha, man blöder ju ofta rätt rejält första dagarna!
TS; om du vill ha en naturlig förlossning så kan du kika i min "blogg" här på FL, där finns ett förlossningsbrev med de önskemålen jag hade inför min förlossning i våras. Det finns så många saker man inte tänker på, som jag inte hade en aning om inför första förlossningen, men som jag därför satte i ett brev till denna gång. Du kan ju se om där är nåt du gillar!
Så skönt att höra att så många är nöjda med BB,halmstad, ska föda där om 7 veckor
Fler som har erfarenhet från Halmstad?
Jag håller faktiskt med vattumannen81 till vissa delar....
En av de BM som jag hade lyssnade inte ALLS på mig utan körde på som hon ville.. vilket bland annat innebar att jag hade en praktikant med som hela tiden också skulle göra undersökningar (=dubbla undersökningar efter varandra) - vilket jag sade att jag inte ville då jag hade hållt på i många långa timmar redan och var helt slut.
Jag hade även sagt att jag absolut inte ville ha epidural och när jag frågade efter någon sorts smärtlindring eller efter råd hur jag skulle kunna hålla ut fick jag enbart förslaget epidural...
Jag hoppas dock att jag enbart hade otur med två av de tre BM jag hade... och att det blir bättre för dig Nyfso, och för mig nästa gång!