• maddelu

~mittenavmajknoddar~ magbilder

här är vi ett gäng som följt åt sedan plusset Glad I denna tråd samlar vi våra magbilder Glad

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~ magbilder
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-11-08 13:17:51 följande:
    Åh då kan jag inviga tråden! :)

igår v 14 (13+1)
    en liten kula ju :) Kommer lägga in en bild ikväll men nu när jag skulle ta kort så dog bateriet i kameran så den är på laddning :P
  • snöstjärna

Oh va roligt å se =)
    Jag fotade faktiskt här i dag jag med .. v12+1

Börjar tycka att magen börjat synas rätt mycket nu. Måste berätta på skolan denna vecka .. gruvar mig =P

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010

jag fattar inte...på mig syns det ingenting. Jag kan själv känna att det är lite tjockare långt ner precis ovanför blygbenet...men jag har verkligen ingen gravid mage. Magen jag har lite så där i vanliga fall är väl lite mer svullen nu, men det har ju ingen gravid form direkt.. =/ Visst drar jag upp leggingsen högt så de kommer "över" så ser jag väl lite gravid ut, men det är ju inte äkta =( Vill oxå ha mage...

Så här ser iaf jag ut... 12+2

• snöstjärna
    Sommarnatt2010 skrev 2010-11-09 19:02:02 följande:
    jag fattar inte...på mig syns det ingenting. Jag kan själv känna att det är lite tjockare långt ner precis ovanför blygbenet...men jag har verkligen ingen gravid mage. Magen jag har lite så där i vanliga fall är väl lite mer svullen nu, men det har ju ingen gravid form direkt.. =/ Visst drar jag upp leggingsen högt så de kommer "över" så ser jag väl lite gravid ut, men det är ju inte äkta =( Vill oxå ha mage...

Så här ser iaf jag ut... 12+2

Jag har oxå byxorna över för att det ska synas ;)
    Annars har jag fortfarande hängmage efter viktnedgången =(
    Hoppas den ska bli utspänd å hård i alla fall senare in i graviditetetn ..
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • TheLove

V.12+2 Så ser magen ut på morgonen, osvullen...

Och ni får inte missa min nya mammatröja från Ellos 129:- tror jag den kostade!

• TheLove

en till bild där man faktiskt kan se hur mycket magen blivit större.
    Vid höftbenet gick min mage rakt upp
  • jakeline
    TheLove skrev 2010-11-10 09:29:10 följande:
    V.12+2 Så ser magen ut på morgonen, osvullen...

Och ni får inte missa min nya mammatröja från Ellos 129:- tror jag den kostade!

åh vilken fin tröja!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~ magbilder