AC fick avslag från MIA ang. Vietnam
CeciliaStockholm - köar du?
Jag hoppas också och har min kötid i AC kvar...
CeciliaStockholm - köar du?
Jag hoppas också och har min kötid i AC kvar...
Äsch, jag glömde fråga om informationen om maj som var det jag skulle skriva - vad var det som skulle hända då och hur vet du?
Jag har kötid från januari -06 i AC och det borde ju räcka ganska långt
Jag har inte heller helt bestämt mig - men vill!
Det är bara att hålla tummarna då!
Jag pratade med AC häromdagen och då sa de att om ett år kan de säga mer - men årsperspektivet var utifrån min situation - inte att de sa att det skulle dröja ett år innan de vet mer...
Hej!
Nej det var jag som sa att det skulle vara aktuellt för mig att sätta igång processen tidigast om ett år. Min dotter är 2 år och öppnar inte Vietnam så är det minst inte fyllda 3 som gäller för mig som medgivandeålder...
Ja, jag hoppas att jag inte glömmer någon aspekt men jag har nu kollat igenom alla länders kölistor och ingenstans verkar det krävas så lång kötid för par så det borde inte hoppa in en massa före hoppas jag.
Det skulle vara om det är några som sitter med papper i något land som har stoppat upp - men visst har de som får barn från Kina från vanliga kön senare logindatum än januari -06?
Men jag syns ju inte i några listor och det kan ju finnas många med mig som är sökande men inte aktiva...
Ha ha, vem försöker jag lura när jag skriver att jag inte vet om jag vill
Hej!
Nej det var jag som sa att det skulle vara aktuellt för mig att sätta igång processen tidigast om ett år. Min dotter är 2 år och öppnar inte Vietnam så är det minst inte fyllda 3 som gäller för mig som medgivandeålder...
Och då sa hon som jag pratade med att om ett år så vet vi ju mycket mer...