vad har du för erfarenhet av CHAMPIX??
Jag håller på med dem nu. Testar för andra gången. De har fungerat bättre än nåt annat faktiskt. Dock ingen full succé vilket helt beror på en ickeexisternade viljekraft hos mig när det gäller rökning. Men jag har gått från ett paket till ca 4 cigaretter om dagen, och det är rena okynnescigg som jag SKULLE kunna vara utan. Man ska röka som vanligt de två första veckorna man tar dem, på så vis vänja sitt belöningssystem med att man inte får nån stimulans av cigaretterna. Efter ett par dagar börjar man "glömma bort" att röka. Häromdagen gick det nästan en hel dag innan jag "kom på" att jag inte rökt, och då sätter ju det psykologiska igång. Men tabeletterna tar bort suget till nästan 100% skulle jag vilja säga. Anledningen till att jag inte genomförde första kuren var att jag fick hemska magsmärtor. Jag stod inte ut. Jag får dessa nu också av tabletterna men försöker härda ut. Smärtorna är intensiva, men varar bara i ca 10 minuter. Det blir bättre om man tar tabletten mitt i en måltid. Men nog fungerar de...Och det lär ju inte vara farligare än att röka i alla fall.