okey tack för era svar. tänkte ta och ringa apoteket imorgon och fråga dom vad dom tycker om frågan om att nyss ha fått infarkt och äta dom nu samtdigt som hon var tvungen att äta 12 stycken andra tabletter som hon fick nu när hon blir sjuk.
jag hoppas inerligt att hon slutar röka de är min högsta önskan just nu, men förstår så klart att de inte är lätt för henne hon har rökat sedan hon var 14 år. å har fått 6 barn å försökte sluta varje gång hon blev gravid men de gick inget vidare för henne då. men nu hoppas jag verkligen att hon tar tag i de å slutar.
jag vill att hon ska fortsätta leva så min son kommer komma ihåg sin goa mormor vilket jag inte gjorde.
"drottningen1970" tycker de är jätte bra att du lyckats dra dig ner från 1 paket till 4 cigg, bara att dra ner på cigaretterna är ju en jätte stor framgång. hoppas du klarar de helt till slut.
och "libbe7" vad skönt för dig att du kunde sluta helt och attt du inte haft något sug sedan dess.
kom att tänka på en gammal kompis som faktiskt använde dom pillrerna å hon slutade både att röka och slutade upp att dricka coca-cola helt och hållet, och hon drack grymt mycket cola.
när jag tänker efter kanske jag skulle haft såna tabletter oxå, slutade dricka coca-cola kunde hålla mig en vecka sedan hade jag sån grym huvud värk så jag kunde inte stå ut. de är sjukt vad man gör med sin kropp igentligen!