Julklappsrim 2010!
Nu är det dax (tycker jag) för att börja rimma inför julen.
Häng på här om du vill ha rim eller vill hjälpa andra att rimma.
Nu är det dax (tycker jag) för att börja rimma inför julen.
Häng på här om du vill ha rim eller vill hjälpa andra att rimma.
Hejhej!
Jag ska ge bort ett paket med startkablar till min mamma. Finns där någon som kan rimma på detta??
Tack för er hjälp med startkablarna till min mamma. Jag ska absolut använda dessa till henne.
Ny utmaning!!!!
Jag är gravid i fjärde månaden med vårt fjärde barn. Vi har tre flickor. Vi ska avslöja hemligheten/överraskningen på julafton. Men...det hade varit kul att skicka ett sms-rim till övriga släkten som ej kommer hem till oss i år, så att alla får reda på det på något sätt. Någon som har förslag?? Inte för lätt, lite klurigt, så att man kan misstänka....haha..
När det börjar bli dax för ett dopp
Dyker denna klappen opp.
Kanske den fjärde utan snopp?
Skulle behöva hjälp med rim till tidningsprenumeration. En till en skvallertidning och en till en baktidning. Tack tack
Hejsan :)
Jag ska ge bort en "student survival kit" till en kompis som har börjat studera på högskolenivå, kittet innehåller div förnödenheter och sånt som kan vara bra o ha så som plåster, Alvedon, tandborste, tvål o lite mat etc. Nu skulle jag vilja ha hjälp med ett roligt rim
Ska ge mina äldsta barn varsitt kontantkort till mobilen med 60 tusen fria sms/år! Skulle vilja ha ett roligt rim till det!
Likaså så ska vi ge bort kort på alla barn o kusiner samlade till mormor/morfar, farmor/farfar o gammelmormor o moster!