• Xst

Sminkborstar?

Vill hitta sminkborstar som är braaa och i äkta hår utan betala närmare 200 kr borsten.. tips?

• Svar på tråden Sminkborstar?
  • Loreena

Jag använders Id bare minerals foundation och deras borstar. Min favorit är deras kabuki. (borste) När jag köpte i butik kostade de runt 300 kr för borsten och runt 350 kr / burk med foundation. På tradera har jag köpt nya burkar med foundation för ca 200 kr. Jag tycker att det är billigt med tankte på att foundationen används dagligen och räcker i ca ett år. Min kabuki har jag använt i snart 5 år och den är fortfarande som ny.

Med andra ord så är det värt pengarna att köpa bra grejer.

• Xst

Jo må vara med tre barn och sjukskriven = inte mkt pengar för sminkborstar

Köpte några när jag köpte mitt everyday minerals smink från usa men behöver fler för ögonskuggor och vill inte beställa från usa igen..

Kikat tradera men svårt se vilka som är äkta och inte och flesta skriver ju äkta..

• Lady Li

Jag tycker att borstarna från MAC är helt fantastiska, men dyra.
    Dock håller de i många många år och man får se det som en livsinvestering. Sköter man dem bra så håller de hela livet. Man kanske kan köpa en per år eller önska sig en på julafton och en på födelsedagen. Succesivt kan man på så sätt byta ut sin borstkollektion. Räkna inte med att kunna byta ut alla borstar över en natt.

• brünnhilde

Jag använder också id-borstar och tycker inte de är bra. Däremot tycker jag bodyshops borstar är oslagbara.

De är i och för sig syntetiska. Men fantastiska.

• Majestic
    Lady Li skrev 2010-11-09 17:33:29 följande:
    Jag tycker att borstarna från MAC är helt fantastiska, men dyra.
    Dock håller de i många många år och man får se det som en livsinvestering. Sköter man dem bra så håller de hela livet. Man kanske kan köpa en per år eller önska sig en på julafton och en på födelsedagen. Succesivt kan man på så sätt byta ut sin borstkollektion. Räkna inte med att kunna byta ut alla borstar över en natt.
    MAC´s borstar är bäst. Har deras basborstar och jag är faktiskt supernöjd, men TS bad om tips för budgetborstar !
    I´m because we are...
  • Xst
    Majestic skrev 2010-11-09 22:13:17 följande:
    MAC´s borstar är bäst. Har deras basborstar och jag är faktiskt supernöjd, men TS bad om tips för budgetborstar !
    Det eller få avbetala borstarna på åååår
  • brünnhilde

Annars kan man ju få lite billigare på strawberrynet?

• Majestic
    Xst skrev 2010-11-09 22:24:13 följande:
    Det eller få avbetala borstarna på åååår
    Ja men, då tycker jag att du kan spana in Ecotools borstar i länken ovan som jag postade !
    I´m because we are...
Svar på tråden Sminkborstar?