Sminkborstar?
Vill hitta sminkborstar som är braaa och i äkta hår utan betala närmare 200 kr borsten.. tips?
Vill hitta sminkborstar som är braaa och i äkta hår utan betala närmare 200 kr borsten.. tips?
Sigma borstar då:
http://www.sigmabeauty.com/searchresults.asp?cat=23
Tänkte precis tipsa om Sigma, de ska vara riktigt bra. Annars gillar jag mina från Everyday minerals.
Det finns även ett amerikanskt märke som heter Coastal scents och de har jättebra borstar till en billig penning. Mycket kopior på MAC borstar som faktiskt håller kvalitetsmåttet. Dock (igen) kanske det blir lite dyrare om man ska betala frakt från USA till Sverige. Jag har inte själv betalat den frakten när jag handlade deras borstar då jag hade en kompis som skickade dem men det är nog värt att kolla upp vad frakten blir. Lätt att räkna ut på deras hemsida.
En del av Kicks borstar är annars ganska bra och som nämnt tidigare så är bodyshops borstar också bra men inte direkt billigare än MACs eller har jag fel?
På Yves Rocher så har de bra ögonskuggsborstar, dock inte så mycket att välja på men de tre som finns är bra och håller länge, ganska rimligt pris.
Jag älskar MAC´s borstar men har även köpt på Face och de har varit bra med.
Ska man ha en bra borste så får man vara beredd på att betala för den men å andra sidan är det ju en framtida investering, du slipper ju springa och köpa de billigare vart och vart annat år och det blir ju en del pengar med.
juwilo.blogg.se
Förlåt för kapning av tråd:
Fast ni som använder id-borstar - jag sliter ut mina på ett år ungefär, sedn är stråna så nerslitna att borsten blir helt konkav.... Eller är det jag som sminkar mig konstigt, jag menar - det är ju mineralsmink och man buffar ju inte bara lite över ansiktet med borsten?