• Anonym

Det där med att sälja underkläder...

Har någon härinne gjort det? Vad handlade det om för priser? Funderar seriöst på att börja sälja... Mest för att jag behöver en inkomst till då den jag har nu inte räcker.

• Svar på tråden Det där med att sälja underkläder...
  • Slacker

Jag har gjort det, kände en kille som har använda trosorfetish så han köpte mina märkbart använda under kläder för 300 kr paret

• Anonym

Hahah, då får det fasiken vara billiga hm-trosor och inga Björnborg Skrattande

• Anonym

Slacker, hade du kontakt med killen privat eller via någon kontaktsida på nätet?

• Anonym (muma)

ja jag gjorde det en kort period men fick inte mycket napp den gången.
    Jag sålde ett par stycken, jag tror jag tog 200kr st för dem. Sen ville de ju ha bilder o då tog jag 10kr per bild.
    Funderar på att ta upp de där igen, jag tyckte det var kul att fly vardagen och dagdrömma om de kåta där ute. =P Chattade en del oxå.
    Funderar på att prova lite webcam oxå i framtiden.. men vi få se!
    Ja nånstans under denna helylletjej finns nog en liten exhibitionist =)

• Anonym
    Anonym (muma) skrev 2010-11-09 12:43:04 följande:
    ja jag gjorde det en kort period men fick inte mycket napp den gången.
    Jag sålde ett par stycken, jag tror jag tog 200kr st för dem. Sen ville de ju ha bilder o då tog jag 10kr per bild.
    Funderar på att ta upp de där igen, jag tyckte det var kul att fly vardagen och dagdrömma om de kåta där ute. =P Chattade en del oxå.
    Funderar på att prova lite webcam oxå i framtiden.. men vi få se!
    Ja nånstans under denna helylletjej finns nog en liten exhibitionist =)
    Tänker nog likadant också. Men så är det ju ett bra sätt att dryga ut kassan också för lite jobb om man säger så:)
  • Slacker
    Anonym skrev 2010-11-09 12:24:15 följande:
    Slacker, hade du kontakt med killen privat eller via någon kontaktsida på nätet?
    Det var via nätet
  • Anonym (muma)
    Anonym skrev 2010-11-09 14:31:34 följande:
    Tänker nog likadant också. Men så är det ju ett bra sätt att dryga ut kassan också för lite jobb om man säger så:)
    trevligt jobb är det oxå =) det är tändande att veta vad dem vill ha av mig
  • Anonym

Jag har så velat pröva att sälja använda trosor, men vet inte riktigt hur man ska börja.

• Anonym (muma)
    Anonym skrev 2010-11-10 21:45:18 följande:
    Jag har så velat pröva att sälja använda trosor, men vet inte riktigt hur man ska börja.
    Leta upp en sajt där du får/vill sälja. Jag blev medlem och satte ut en saftig och säljande bild. Och säljande text. Sen kommer du nog ganska direkt börja få svar. Men oftast mycket om webcam istället som du får tack nej till många ggr.. ja eller tills du blir sugen på att hitta på nåt framför cam =P
    Jag bad köparna maila mig om vad det ville ha och sen skicka bestämda pengar till min paypal och då skicka jag trosor.
  • Anonym (lis)

Kanske en okunnig fråga men var det någon särskild modell på trosorna?

• Peter37

Jag har varit och är intresserad,men dom man fått kontakt med har verkat lite oseriösa..så det har inte blivit ngt

• Anonym

Jag hade turen att hitta en man att sälja trosor och strumpor till. Han kunde ge 500 kronor för trosor och 300 kronor för strumpor. Men sen spårade han ur, så jag sa upp kontakten. Men nu skulle jag absolut kunna tänka mig att börja sälja igen :)

• Slacker
    Anonym (lis) skrev 2010-11-11 15:28:56 följande:
    Kanske en okunnig fråga men var det någon särskild modell på trosorna?
    Nej, alla killar tänder på olika, men de ska oftast se använda ut
  • plommonstoppet
    Peter37 skrev 2010-11-11 22:29:39 följande:
    Jag har varit och är intresserad,men dom man fått kontakt med har verkat lite oseriösa..så det har inte blivit ngt
    du får slå en inbox hitåt så kan vi prata lite du och jag. ;)
Svar på tråden Det där med att sälja underkläder...