Det där med att sälja underkläder...
Har någon härinne gjort det? Vad handlade det om för priser? Funderar seriöst på att börja sälja... Mest för att jag behöver en inkomst till då den jag har nu inte räcker.
Har någon härinne gjort det? Vad handlade det om för priser? Funderar seriöst på att börja sälja... Mest för att jag behöver en inkomst till då den jag har nu inte räcker.
Jag har gjort det, kände en kille som har använda trosorfetish så han köpte mina märkbart använda under kläder för 300 kr paret
Hahah, då får det fasiken vara billiga hm-trosor och inga Björnborg
Slacker, hade du kontakt med killen privat eller via någon kontaktsida på nätet?
ja jag gjorde det en kort period men fick inte mycket napp den gången.
Jag sålde ett par stycken, jag tror jag tog 200kr st för dem. Sen ville de ju ha bilder o då tog jag 10kr per bild.
Funderar på att ta upp de där igen, jag tyckte det var kul att fly vardagen och dagdrömma om de kåta där ute. =P Chattade en del oxå.
Funderar på att prova lite webcam oxå i framtiden.. men vi få se!
Ja nånstans under denna helylletjej finns nog en liten exhibitionist =)
Jag har så velat pröva att sälja använda trosor, men vet inte riktigt hur man ska börja.
Kanske en okunnig fråga men var det någon särskild modell på trosorna?
Jag har varit och är intresserad,men dom man fått kontakt med har verkat lite oseriösa..så det har inte blivit ngt
Jag hade turen att hitta en man att sälja trosor och strumpor till. Han kunde ge 500 kronor för trosor och 300 kronor för strumpor. Men sen spårade han ur, så jag sa upp kontakten. Men nu skulle jag absolut kunna tänka mig att börja sälja igen :)