• eluttag

Någon som gjort abort medicinsk på danderyd???!

Hej.

imorgon är de abort dagen på danderyd drömt mardrömmar hela natten och mår väldigt illa.

är de någon som gjort abort på danderyd hur är rummen? finns de att göra alla timmarna?

• Svar på tråden Någon som gjort abort medicinsk på danderyd???!
  • Anonym

Hej !  Jag fick missfall och fick då tabletter för att "framtvinga" på Danderyd, eftersom det inte kom ut av sig självt. Såvitt jag vet är det samma procedur, kanske lite olika starka medel pga hur långt man gått. Jag upplevde personalen som väldigt trevlig och hjälpsam, jag hade eget rum med toa och dusch och där fick också min sambo vara med. Tog många timmar. Vill inte skrämmas men du kanske borde vara beredd på att ha MYCKET ont, förmodligen kommer du inte vilja göra annat än att värken ska gå över. För mig var det så att värken försvann som i ett trollslag i det att allt hade kommit ut, alltid en tröst ...  Sköterskorna var väldigt gulliga och förstående, de var väldigt unga allihop, beundrar dem verkligen.  Försök ta med dig någon om du kan, jag är jättetacksam för att min kille kunde vara med.  Lycka till !

Svar på tråden Någon som gjort abort medicinsk på danderyd???!