trött..... ledsen.......
Hejsan alla,
tänkte skriva av mig lite, gråtit hysteriskt 3 dagar nu..... sluta med p-piller för tre år sedan, har alltid haft oregelbunden mens, Ett halv år efter att jag slutade försvann min mens och kom inte tillbaka. Gick till doktorn som gav mig diagnosen PCO samt satte in mig på provera, och mensen kom tillbaka med de mest horribla hormonsvängningarna där jag kunde sitta och hyperventilera en hel dag utan orsak. Även vikten ökade med fart. Gick ner 35kg och mensen blev regelbunden så jag slutade med proveran och tänkte nu blir allt bra, men icke.
Mensen kommer fortfarande på sekunden....
Har trots att jag slutade med Proveran dagar då jag gråter hysteriskt utan orsak. Sista veckan har det byggt på hela tiden, alla funderar om det inte är dax att skaffa ungar nu då jag inte blir yngre. Men ett leende på läpparna förklarar man att barn inte beställs på postorder....... Är riktigt duktig på att visa ett ansikte utåt att allt e suveränt och mår toppen,men innerst inne mår jag piss....
Har inte varit bättre än att tre kära vänner denna vecka meddelat at de väntar barn.....
Jag är super glad över deras skull, samtidigt som jag är ledsen och arg då det inte är jag. Känner mig som världens hemskaste person som tycker synd om mig själv och sitter och gråter för att mina vänner är lyckliga.
Igår tog jag äntligen tjuren vid hornen, nu skall jag göra fetilitetsutredning, bara att ringa ett samtal......tänkte jag.....
Visade sig att ingen ville ta emot mig då de hade så många patienter...... Gråthysterin blev värre.....
Idag mår jag dock bättre, fick kontakt med oktavia, som talade om att de jätte gärna ville träffa mig, dock hade de långa köer, men nu har vi bokat en tid till februari nästa år. Började gråta även för att vi fick en tid.....
Känns bara så jobbigt för tillfället....
Såg en stjärna falla söndagnatten (den första jag någonsin sett) gissa vad jag önskade mig..........