Behöver tips på mat med lite kcal
Extrembantar just nu. Vill ha i mig riktigt lite kcal. Äter bars och dricker shakes, men vill äta vissa mål. Vad ska jag äta??? Behöver verkligen tips....
Extrembantar just nu. Vill ha i mig riktigt lite kcal. Äter bars och dricker shakes, men vill äta vissa mål. Vad ska jag äta??? Behöver verkligen tips....
Soppor som många sagt är väldigt kalorisnålt. Koka rött kött i ungefär en halvtimme, lägg i buljongtärning, några potatisar, morötter, palsternacka och rotselleri till exempel och koka en halvtimme till. Lägg i strimlad purjolök så är det både gott och klart
Havregrynsgröt, lättmjölk och lågkaloriäppelmos är mättande och kalorisnålt som frukost eller lättare lunch. Havrefrasflingor och miniyoghurt också.
Jag gick ner 31 kilo genom att äta 1400 kalorier per dag. Visst tar det ett tag, men då har jag inte direkt behövt svälta någon gång heller.
Tryck i dig kyckling, kött och fisk. Fyllda med proteiner och nyttighter.
Efter du har svält dig, hur ser din plan ut då? Skall du börja äta som vanligt igen då?
Linssoppa på röda linser, skitenkelt, kalorisnålt, mättande, billigt och gott.
Tack för ännu mera tips! Är oerhört tacksam hela tiden!
Har beställt boken!! :))
Hur tycker du boken funkar? Kan du ge lite humm om vad för slags recept det finns där i? Är lite sugen på att beställa jag med!
Inte öppnat den sedan 2010 :)