Inlägg från: Anonym (marika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (marika)

flagyl?

Hej, började för ett tag sen på flagyl pågrund av illaluktande flytningar efter sex.... i ett par dagar nu så har jag haft ont i brösten, inte olidligt ont, men ömma liksom... och idag hade jag en rosa flytning i trosorna... Är detta normalt när man tar tabletterna?

• Svar på tråden flagyl?
  • Anonym (marika)
    Saaaraa skrev 2010-11-09 19:55:11 följande:
    Har själv problem med BV och äter flagyl ofta!
    Nej det du beskiver är inte biverkningar från tabletterna, möjligtvis kanske du ska ha mens snart? Kan du vara gravid?
    Hej tack för svaret. Nej jag har pcos (om du vet vad det är) och får aldrig mens. Är inte gravid heller för tog ett test för ett par dagar sen som var neg. :(
  • Anonym (marika)
    Anonym skrev 2010-11-09 20:02:52 följande:
    Du kan vara gravid ändå, så uteslut inte det helt. Jag har aldrig haft problem med underlivet, men plötsligt fick jag svamp och visst var jag gravid (slutade dock i MF)...
    Jo fast jag har försökt få barn i 7 år, utan resultat, vi ska snart in för ivf. Jag har aldrig haft egen äl, iallafall inte under dom sju åren vi försökt få barn. Så chansen att jag skulle vara gravid nu är typ 0. Vill heller inte få upp förhoppningarna om att det kan vara en graviditet, för jag har blivit besviken så många gånger förr...
    det är väl någon biverkning helt enkelt. :(
  • Anonym (marika)

puffar

• Anonym (marika)

Nu har flytniingarna bytat färg från imorse, nu är dom bruna, jag börjar bli orolig... dom luktar ingenting, men är orolig ändå... i samband med dom rosa flytningarna igår så var flytningen lite grynig, som den brukar vara vid svamp, så jag antar att flagylen inte hjälpt?

• Anonym (marika)

ingen som vet/tror?? jag tänkte ringa min gynekolog imorgon och fråga men idag är jag orolig :(

• Anonym (marika)

jag vet att jag e skit störig som puffar, men jag är riktigt orolig!

• Anonym (marika)
    inyourface skrev 2010-11-10 16:43:28 följande:
    Det kan inte vara så att du ska få mens snart? Jag har också pcos, och har aldrig mens... men har lyckats nån enstaka gång med att få en spontan mens. Kanske det du börjar få? Kommer kanske igång imorgon?
    Hej nej jag tror inte det e mens.... har aldrig haft innan iallafall o jag tvättade händerna och kände på livmodertappen och den var lite blodig, inte rött blod, men brunt blod, det luktar blod också, så det kan inte vara en missfärgad flytning... jag vet inte :(
  • Anonym (marika)
    Saaaraa skrev 2010-11-10 20:08:53 följande:
    Varför har du fått flagyl utskrivet?

Är det inte så att man kan få svamp av att äta antibiotika? Tycker dock inte att det låter som det.
    hej jag fick det utskrivet pågrund av problem med svamp och illaluktande flytningar efter sex.
  • Anonym (marika)

igår kväll så myste jag o sambon (han smekte bara, inget penetrerande) och efter orgasm så började det blöda lite. Men det slutade nästan direkt.... nu på morgonen är flytningarna knappt bruna längre, men det kanske blir mer längre fram på dan... tagit test, e inte gravid... vad fan är det för fel på min kropp....

Svar på tråden flagyl?