• Alexandra E

Unga föräldrar i Kronoberg?

Hej!
    Jag är en 20 årig tjej som precis har flytta ner till Alvesta med min sambo och våran dotter som precis blivit 15- månader. Vi har flytta pga av att sambon har fått jobb här nere och nu har vi tagit beslutet tillsammans att även jag och vår dotter ska flytta ner hit. Jag själv är fortfarande mammaledig fram tills slutet av januari, kanske lite längre då vi inte har fått dagisplats änu, och dagarna börjar bli otroligt tråkiga då jag inte har några vänner här nere alls eller vet vad man kan hitta på här runt om kring. jag känner mig lite ensam kan man väll säga. Det är lite tråkit att man ska behöva vänta på att sambon ska sluta jobba för att kunna göra något om dagarna.

Nu till saken, finns det några yngra mammor här runt Alvesta och Växjö?

• Svar på tråden Unga föräldrar i Kronoberg?
  • Ms M

Jag räknas nog inte som ung då, eller mellanung kanske haha.. Jag är 25 år. Men jag bor i Ljungby... Ca 3-4 mil från alvesta tror jag det är på ett ungefär..

• Alexandra E

Okej, men det är yngre än 26år ;) hehe, skämt och sido.. Jag är snart 21, så jag börjar väll ticka över detdär med "ung mamma". Men visste inte vart jag skulle skriva. Men det verkar inte finnas så många yngra föräldrar här i kronoberg :(

• Kaxelsson

Hör nog tyvärr inte heller till den sk "unga mamma" kategorin då jag själv är 24 :))
    Bor 2 mil utanför Växjö, mot Oskarshamnshållet :))

☆° ★ Axel ★ °☆ - En lycka för stor att förklara . »-(¯`v´¯)--> ★ °☆
  • Alexandra E

Så trevligt.. Iallafall två stycken som bor i närheten =)

- Hur gamla är era barn? :)

• Ms M

Jaa=)

Har en dotter på 31/2 år och en son på 21/2 mån... =)

• Kaxelsson

Har en son på 2 år och en liten till på väg i Februari :))

Blev denna tråd tom nu ? :))

☆° ★ Axel ★ °☆ - En lycka för stor att förklara . »-(¯`v´¯)--> ★ °☆
  • Bano

hej, jag e oxå rätt ny i alvesta..
    är inte mamma än men väntar en lill* till 2a januari ...
    jag e 20 :)

Svar på tråden Unga föräldrar i Kronoberg?