• Tazzme

Jag HATAR min mor! (långt)

Jag tycker du verkar vara en väldigt stark person som orkar kämpa trots allt du varit med om! Du kommer säkert att vara en väldigt bra mamma till din dotter. Visst är det tråkigt att mormor super, men hon har ju ändå dig och sin pappa.
    Vad jag förstått på din text så verkar du inte heller ha problem med alkoholen själv, jag hoppas att det är så, och tycker att det är jättestarkt av dig att inte ramla ner i samma hål som din mamma. Jag har förstått att det är väldigt lätt hänt då man växt upp så som du gjort.

Det är väldigt synd att du fått en så jobbigt uppväxt som du haft och jag tycker att det är hemskt att det kan få gå till så i dagens välfärdssamhälle. Men du ska se att allt blir bättre, du har din egen lilla familj nu. Någon som du kan ta hand om, som uppriktigt uppskattar det du gör för dom, och någon som älskar dig och kan ta hand om dig! Kämpa på bara så ska du se att du får ett så härligt svensson-liv att du snart dör av tristess, för det är så tråkigt, vanligt men lungt och skönt!! Flört

Allt kommer inte att bli bra, för ingenting blir bra bara sådär av sig själv. Men DU kommer att göra det bra, DU kommer att se till att det blir bra! För det klarar du! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Jag HATAR min mor! (långt)