Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Jag HATAR min mor! (långt)

Anonym (Förbannad) skrev 2010-11-11 07:57:12 följande:
    Tack för att ni läste känns något bättre Glad
    De finns folk som haft de mkt värre de ska man aldrig glömma. Jag hoppas en dag jag kan använda mig utav mina erfarenheter och hjälpa andra! Är bara orolig för den dagen min dotter frågar efter mormor... Vad säger man då? "Ne din mormor valde hellre att supa än att träffa dig.." Har försökt, har gått till säkert 6 olika psykologer men de hjälper inget.. Jag berättar allt som om ja läser i en bok men berörs inte av vad jag berättat eller vad dom säger. Det är ungefär 2ggr om året jag blir ledsen och tänker tillbaka. Andra dagar tänker jag inte på de och är bara glad för tak över huvudet, mat, lite pengar i fickan och kärleken från min sambo och vänner. Vet inte om jag förtränger de men jag mår bra Glad Men så kommer dessa nätter krypandes och jag känner mig som den ensammaste människan i världen.. Ångesten är total
    ja skickar en jättekram till dig...
    en sak ja tänker på... du har aldrig funderat på att skriva en bok ?
    som nån form av terapi för dig själv.
    folk ger ju ut böcker till höger och vänster om skitsaker och detta är ju faktist något som berör många människor och något som ialla fall jag skulle kunna läsa om istället för nån bok om Bert Karlssons liv o hur han blev rik...

men tillbaka till saken... ja ger dig o din dotter en jättekram och stort lycka till på vägen att ge din dottern den uppväxt som du aldrig fick
Svar på tråden Jag HATAR min mor! (långt)