Inlägg från: Billabong |Visa alla inlägg
  • Billabong

Jag HATAR min mor! (långt)

Anonym (Förbannad) skrev 2012-10-06 01:00:01 följande:
    Ville bara göra en uppdatering :) idag är min dotter en glad och sprallig 2åring som är full av glädje! Jag försöker så gott jag kan att göra hennes liv så spännande som möjligt och hjälpa henne att utforska den fina delen av världen. Och hon ska snart få ett syskon :) gör mitt bästa för att klara körkortet och har bet av 3/4 av mina skulder jag drog på mig som hemlös på enbart fp och socbidrag. lever nu med samma sambo i en villa och mår underbart!! Fick ett jobb men fick sluta senare :( dock har jag fått en bra yrkesutbildning som jag tror kommer leda till att bra och stabilt jobb :) Min mor blev aldrig bättre.. Slutade i hemlöshet för att senare gå tillbaka till knarkaren... Hör av henne då och då men lägger ingen energi på henne.

Vilken härlig uppdatering! Underbart att du nu lever i den dröm du längtat efter med mycket kärlek i din familj.
    Men självklart förstår jag att det samtidigt är en sorg med din mamma. Din strategi du har om att inte låta din mamma ta din energi tror jag är den bästa du kan ha.

Lycka till framöver med småsyskonet, storasyster och massor av glädje och kärlek! 
Svar på tråden Jag HATAR min mor! (långt)