Är analfisting överhuvudtaget möjligt?!
Är bara lite nyfiken. Inte kan man väl på riktigt få in en hel hand där? Några fingrar, typ, är det det folk kallar för analfisting?
Är bara lite nyfiken. Inte kan man väl på riktigt få in en hel hand där? Några fingrar, typ, är det det folk kallar för analfisting?
Jag tror det är möjligt med tanke på att det även finns de får upp en fot i rumpestumpen...ehh, min fråga blir mer hur det påverkar ringmuskeln??
Mhmm, jag kan ju inte svära vid det eftersom jag inte varit med eller sett det iRL. Dock ,i en stor erotikbutik i Gbg finns den en dvdhylla med..märkliga omslag, bla en där en kille har en fot i rumpan... Så handfisting går nog :) Är det något du vill pröva? Själv tar jag stolthet i att låta mina "hål" vara så trånga som möjligt
Nä gud, jag vill verkligen inte prova! Är nog rätt glad över att kunna hålla tätt Men har hört uttrycket 'analfisting' och är lite nyfiken vad det innebär.
Jo då nog går det.
Såg flertal bilder på nån sida här på nätet igår där en man hade hela handen inne...såg dessutom ut att ha en del av armen oxå, men det kanske bara var vinklen på bilden som gjorde det.
Visst går det. Men bara för några enstaka få. Det är betydligt mer avacerat än vaginal fisting. Dessutom är muskulaturen mer känslig och en skada kan i värsta fall bli mycket komplicerad.
Ja, men inte första gången direkt:)
Hahaha.. jag hade velat testa med en fot i analen..Dock inte på mig själv. Hade nog kunnat tänka mig att ligga med min värsta ovän om jag hade fått köra upp foten i arslet på honom/henne.
Haha, klart det går! Gå in på en porrsajt och kolla vettja.
Har själv inte testat men tydligen blir man ju inte alls förslappad av fisting, snarare tvärtom eftersom muskeln tränas liksom...om jag fattat det rätt =)