Är analfisting överhuvudtaget möjligt?!
Är bara lite nyfiken. Inte kan man väl på riktigt få in en hel hand där? Några fingrar, typ, är det det folk kallar för analfisting?
Är bara lite nyfiken. Inte kan man väl på riktigt få in en hel hand där? Några fingrar, typ, är det det folk kallar för analfisting?
Har sett bilder när de fistar med 2 händer samtidigt.
I gamla Kina lär män ha låtit sina kvinnor med lindade fötter "fotfista" dem med lilla förvridna foten.
Blev nyfiken och testade för ett tag sedan, och ja, jag får in handen i min rumpa. nu är jag kille i 25-30 års åldern så min hand är ju inte jätteliten. Men det är bara att slapna av ooch ge det lite tid. i mitt fall ca 40 minuter. Inte jätteskönt, men inte gjorde det ont heller. Och om jag blev inkontinetn i rumpan? Nej!
Hm, stämmer det verkligen att man blir slapp av analfisting? Det är ju en muskel. Jag vaginalfistar min sambo regelbundet, och det gör henne bara tightare.
Jag har analfistat en kvinna - hela handen helt inne. Så det går i högsta grad även i verkligheten
Jag både fistar min sambo både i fittan och rumpan och hon gillar det. jag är på båda ställena samtidigt och det tänder oss otroligt. det är ingen konst för henne att knipa om kuken efteråt
Gillar verkligen att bli fistad av tjejen.. sjukt skönt med hennes hand i rumpan efter uppvärmning med dildos i ökande storlek.. därefter hårt avslut tills jag kommer med en mindre dildo..
Jag gillar fista, har tyvärr inte testat i baken, men det är inte så lätt att hitta nån som gillar det inärheten av mig.
Sök på ?woman to shoulder in mans ass? så får du se på grejer :-P
Vet även att jag sett en porrfilm med Rocco och en tjej som använde en svart vägkon (!) i rumpan..
Så visst går det.. och så mycket mer...
Jag kan tänka mig att det är möjligt men det är inte helt säkert. Men jag skulle vilja testa det.
Det är fullt möjligt, men inget man ?bara gör? det krävs en hel del av den som ska bli fistad analt, att hen är van att ta emot analt, och känner sig bekväm med det och att det töjs en hel del innan, och då menar jag inte 10-20 min utan veckor,månader,
Det tog 2 år för oss innan det gick att genomföra en analfisting
Och då ska tilläggas att hon verkligen är en analdrottning????
Bra är om man har leksaker i varierande storlek och glidmedel.. vaselin och kokosolja är det som vi tycker är bäst. Har en dubbeldong som är smalare i ena änden.. får in 35 av 40cm av den, hehe.. sen silikondildo som blir grövre upp till 5cm, därefter doc johnson big boy jelly.. sen går det med handen.. är riktigt skönt att avsluta med en lite mindre efteråt då det är svårt att inte knipa lite medan man runkar.