• Svar på tråden Lindex modell
  • Findy
    bara lilla jag skrev 2010-11-11 15:23:18 följande:
    kahlen var ansiktet utåt för max factor :) Carmen kass för lindex.. Tror även att det är carmen som är med i massa bruuns bazaar reklamer :D 
    Nej. Det var Carmen båda gångerna. Många blev dock förvirrade. googla bara deras namn tillsammans så får du se :)

ex:
    http://lounge.cwtv.com/showthread.php?t=165830
  • bara lilla jag

fast vad jag förstår det som så tog kahlens kontrat med max factor slut efter typ 2 år och då bytte man ut henne mot carmen

• bara lilla jag

men jag kan ha fel :) 

• bara lilla jag

okej :) då har jag fel!! :D

• Umm Elias

hallå de är ju lika som bär, jag ser inte skillnad på dem iaf!
  • Hayati

Ingen aning om vem blondinen är men dom är ju superlika

• Thaleya

Har också funderat på om Lindex fått tag på Kahlen eller Carmen Kass, tänkte att de kanske hade ännu en "trippelgångare".

• linas fina

Oj, jag har hela tiden trott att de var hon från Top model. De är sjukt lika!

• ShanghaiLily

Är det bara jag som tycker att hon är pinsamt tråkig och har skitfula underkläder??

Alla andra jular brukar man ju rodna när ungarna sitter framför tv:n när julunderkläderna kommer i reklamen, nästan så man instinktivt vill hålla för ögonen på dom när det visas stay-ups och korsetter och kurviga brudar. Men detta?? Vet ärligt talat inte nån som skulle gå igång på den damen? Eller köpa kläderna för den delen.

Nä saknar Anna-Nicole tiden från H&M =)

• amomentlikethis
    ShanghaiLily skrev 2010-12-22 23:06:18 följande:
    Är det bara jag som tycker att hon är pinsamt tråkig och har skitfula underkläder??

Alla andra jular brukar man ju rodna när ungarna sitter framför tv:n när julunderkläderna kommer i reklamen, nästan så man instinktivt vill hålla för ögonen på dom när det visas stay-ups och korsetter och kurviga brudar. Men detta?? Vet ärligt talat inte nån som skulle gå igång på den damen? Eller köpa kläderna för den delen.

Nä saknar Anna-Nicole tiden från H&M =)
    Nu är det ju knappast modellen som bestämmer kläderna till reklamen, så det får du lägga på Lindex ansvar tycker jag.

Sedan tycker jag att modellen är kanonfin. Perfekt kropp. Till å med så låren dallrar lite när hon går, så som det gör på normala människor.
    Tycker Lindex valt rätt modell. Hon är en helt vanlig människa och en kropp som hon har är ingen omöjlighet att skaffa. De flesta ser nog redan ut så dessutom. Hon har lagom hull, är inte pinnsmal som de flesta modeller annars kan vara.
    Anna-Nicole är/var ju mer playboy, verkligen lyckat att alla ska gå runt och känna sig missnöjda med sin egna kropp när man ser på henne. Men det är ju lätt fixat, är bara att göra som henne och lägga sig på operationsbordet ett ex antal ggr.

Jag går igång på Lindexmodellen i alla fall. Hon är snygg!
Svar på tråden Lindex modell