• Svar på tråden Okej, Camilla Henemark.
  • Rufsas

Att hon har legat med knugen och sedan "talar ut" i Expressen idag.

• CHARLATAN

Oooh jag skrattade gott. Kunde han inte hittat nåt skabbigare?

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Ssofia

Vaaa?? ingen som tycker något om henes "exklusiva" intrevju i expressen idag? Jag är ingen superroyalist, jag är nog antingen eller. Men det här är mer om henne än om kungen. Jag tycker hon känns rätt desperat, det verkar som att hon saknar rampljuset och drar i alla strån som hon kan.

Nja! jag är inte imponerad.

• Rufsas

För att svara på din fråga TS tycker jag synd om Camilla Henemark. Hon hade förmodligen aldrig ställt upp på intervjun om hon inte hade fått betalt av Expressen. Till och från har hon ju varit utan bostad och vad jag vet så har hon inte jobbat på flera år. Nu känner jag inte henne så jag grundar min bild av henne på det hon själv sagt i medierna.

• Åzzy

Hon är väl pank & typ hemlös, klart hon pratar ut för lite pengar!

• La Lola

Stackars henne....

Hittade hon ingen bättre?

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Rufsas
    Åzzy skrev 2010-11-12 07:58:31 följande:
    Hon är väl pank & typ hemlös, klart hon pratar ut för lite pengar!
    Och just därför blir inte en intervju i detta rang trovärdigt för min del. Jag vet liksom inte riktigt om det verkligen finns något att tycka till om. Kommer ni förresten ihåg när Christer Pettersson ställde upp i ett program med Aschberg? Han erkände först mordet men sa sedan under den direktsända intervjun att det var bara för att han skulle få tre tusen spänn.
  • Åzzy
    Rufsas skrev 2010-11-12 08:01:22 följande:
    Och just därför blir inte en intervju i detta rang trovärdigt för min del. Jag vet liksom inte riktigt om det verkligen finns något att tycka till om. Kommer ni förresten ihåg när Christer Pettersson ställde upp i ett program med Aschberg? Han erkände först mordet men sa sedan under den direktsända intervjun att det var bara för att han skulle få tre tusen spänn.
    Precis så jag tänker!
  • Rufsas
    Åzzy skrev 2010-11-12 08:02:17 följande:
    Precis så jag tänker!
    Nu råkar jag vara en medienörd av rang och jobbar med kommunikation. Därför vet jag att intervjun med Henemark är Expressens sätt att få läsare att tänka på annat än att de fick extrem kritik i veckan. Kritiken är naturligtvis för att de hängde ut både bild och namn på den misstänkta "Lasermannen 2" i Malmö. De gjorde bort sig helt enkelt och vill att folk ska tänka på annat.

Som min mormor brukar säga: "Det enda man kan lita på i tidningen är dödsannonserna."
Svar på tråden Okej, Camilla Henemark.