Vad ska era 2,5-åringar få i julklapp??
Som rubriken lyder Jag behöver tips!!
Som rubriken lyder Jag behöver tips!!
Har inga själv, men en hel del syter/ brorsbarn i den åldern, av mig får de roliga böcker, duplo eller varma goa vantar.
Är lite sugen på zhu zhu pets....
film med mamma nu, en nalle, Blixten-byxor, djungeldjur i plast. och böcker.
Pippi-huset med alla "gubbar", ett pussel och en bok är det vi köpt hittills, tror det blir bra!
Fler delar till sin tågbana. Ev. en leksaksgitarr.
Tack för bra tips! En tågbana är ingen dum idé... Vad är zhu zhu pets? Har köpt en docka (rubens barn) hittills men vill köpa lite smågrejer också + att mormor och farmor vill ha klapptips redan
Vi köper en rejäl tågbana och pysslar en bra bottenplatta till den (sambon har stora planer för en fin bottenplatta som har hjul och som kan förvaras under sängen). Sen önskar han sig "tillbehör" till tågbanan, dvs lite broar och hus och lite sånt, och några fler tåg. Sen får förstås de som vill ge annat också, men det är ju inte som att han behöver nåt. Men bra saker att önska sig är ju alla sorters pysselmaterial, det går ju åt en del. Kritor, tejp, tuschpennor, papper, lim, glitter, filt, silkespapper och sånt.
och sen böcker förstås.
Sen ska han få en riktig 90säng också. Hittills har han sovit i vår gamla gästsäng (eller i vår säng) men den får han välja ut själv och sängkläder och sånt med viss styrning på IKEA efter jul...
Nu är ju min son 3,5 år, men förra året fick han doktorskläder + väska, grejor till sin Briojärnväg, duplo mm. Han ska iofs få ungefär samma saker i år, järnvägen och duplot kan man ju komplettera i evighet och han älskar det!
Min dotter ska få en rubens barn docka och ett Duplo- flygplan av oss :)
Sen önskar hon sig RC- bilen från toy story, den ska nog mormor köpa åt henne!
Våran lille kille ska få en stor bärgningsbil, memory och såna där kuber med motiv. Vet nån vad jag menar? Man vänder på de så får man fram olika motiv.