Vem skulle du välja?
Din partner blir strandsatt på en öde ö med endast en annan människa av motsatta könet, vilken nationalitet skulle du föredra?
Motivera gärna varför.
Din partner blir strandsatt på en öde ö med endast en annan människa av motsatta könet, vilken nationalitet skulle du föredra?
Motivera gärna varför.
En kvinna från somalia borde ju ha mer tolerans för det varma vädret som jag förutsätter att ön har. Då behöver inte hon befinna sig i skuggan när min man behöver ta siesta och kan därför hålla utkik efter en eventuell räddning.
Eller altså, jag fattar inte frågan? Varför skull eman bry sig om nationalitet?
Ööööh, kvittar väl. Why? Jag förstår inte syftet här. Kanske den som mest troligen skulle kunna tala engelska? Vem det är vet jag dock inte...
Jag tänkte i samma bana som du vad det gällde klimatet
Anledningen till olika nationaliteter var bara för att se hur folk tänker..
En öde ö behöver ju inte ha varmt klimat, fast jag tänkte automatiskt att det skulle vara varmt där. Sedan har jag lite andra fördomar också.
Ryssland kanske? Då kanske den personen kan engelska, och han har någon och prata med.
En man eller kvinna från Polen. Min mans farmor kommer från Polen så de skulle säkert kunna prata en del.
Forsta gången min man såg mig trodde han jag var från Ryssland, så det rostar jag på! :)
säger att den som kan tala engelska kan göra honom sällskap . kan ju bli satans tråkigt annars .
Polskan röstar jag på. Min man gillar Polen (har varit tillsammans med en polska också) så dom skulle nog hitta något att prata om.
Den som är trevligast??
Somalisak människor har ju mycket kunskap om att kreativt använda naturens resurser för att livnära sig, om man ska se på deras historia och nuvarande levnadsvillkor.
Nån engelsktalande, händig, ej vålsbenägen, trevlig, tror jag skulle föredra en kvinna då det är mindre risk att han blir våldtagen då elelr har sex med en man, när jag vet att han inte har den läggningen. Så en kvinna, attraktiv så han kan vara nöjd med henne, eller alternativt bara väldigt smart så att de kan ta sig därifrån.
nationalitet helst polen eller ryssland, minst kulturkrock på så vis. Sen gillar han helst sådant utseende om han ska bli tillsammans med personen.
Vilken nationalitet som skulle överleva bäst beror ju på vart ön ligger??
Röstade på Polen, om hon skulle vara från Somalia eller Iran så är risken större att blivit indoktrinerade med en massa idéer som gör det nödvändiga samarbetet på en öde ö mycket svårare. Ryssland och Polen var nästan hugget som stucket men jag chansade att polskan är bättre på engelska så där hamnade min röst. :)
"Din partner" missade jag helt i TS men jag skulle rösta på samma sak för min partner av samma skäl.
En man/kvinna med gott humör
En kvinna från Polen. Jag har hört om polacker i byggbranschen. Då kan polacken och min man bygga ett solskydd (alla vet ju att öde ö = söderhavsö med mycket sol + en palm).
Men allvarligt: Vad är syftet med omröstningen?