Hårförlängning Göteborg
Hej!
Har ni tips på salong som är bra på hårförlängningar i Göteborgstrakten?
och visst är keratinvax det mest skonsamma eller är jag ute och cyklar?
Tack.
Hej!
Har ni tips på salong som är bra på hårförlängningar i Göteborgstrakten?
och visst är keratinvax det mest skonsamma eller är jag ute och cyklar?
Tack.
Jag har kikat lite på en tjejs sida inför hårförlängning till våren. Resultaten är ju KANON! www.pimpmyhair.se/ det ligger i bohus.
Jag gör hårförlängningar privat i hemmet, men jag syr in håret, och det anser jag vara mest skonsamt. Finns utanför göteborg om du vill prova det. jag tar bara 350 kr för det och man får köpa håret själv. =)
Kram
bara att ringa mig . maila mig på friddasoderlund@live.se så ger jag dig mitt nr,
Salong Safari är vad alla jag känner som har hårförlängningar har varit och de har varit jättenöjda :)
Och sen finns det ett ställe i centralstationen
Jag hoppade över det eftersom jag träffade en tjej som hade gjort en sådan hårförlänging och det såg inte klokt ut när det började växa ut.... Hon sa också det att det är fint när det är nygjort men inte sen, speciellt när man har tunt hår. Jag såg hur det såg ut när vi var ute och det blåste lite...nej...jag tappade suget.
Hon hade gjort det med sån där vax eller vad det nu heter.
Vet inte hur det ser ut när man flätar in håret eller syr in det, kanske ser det bättre ut?
det ser klart mycket bättre ut då du sätter in remsor av hår så det blir mera "tjockt"
man gör småsmå inbakade flätor som man sen syr ihop med en tråd.. sen tar man en rem av hår som man mter så det blir jäms med flätan.. och så syr du ungefär 4-5 remmar av sånt hår så har du det =)
ja visst , vax är fint i början det håller jag med om. Har själv vart sugen på att göra det. men när jag sett ljushåriga ha det ett par månader så ändrar jag mig :)
Hej, freda , gör su det förtfrande Mvh Emilis