• MickeN1973

Din 13 åriga dotter blir knullad av äldre kille

Du får reda på att din 13 åriga dotter har sex med en äldre,

Hur gammal måste killen vara för att du  anmäler  till polisen.

Vi utgår ifrån att relationen är frivillig från bådas sidor. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 18:21
    Kul att se hur hysteriska ni är

Den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-5-74/m55575489.html

som handlar om 13 årig kille, väljer ni att ignorera.

Är det så att killar är mindre värda?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din 13 åriga dotter blir knullad av äldre kille
  • Me o Mike

Vilken äcklig rubrik. Knullar din 13 åriga dotter!

Nä jag vet inte. Hade väl spöat skiten ur han om han var en man antar jag.. Så det hade väl blivit jag som blev polisanmäld i slutänden!

• dlk

Vad är det som är konstigt? Det händer nog väldigt många föräldrar, att deras 13-åriga dotter blir påsatt av nån äldre gosse.

Det är svårt det där, är killen 15 och de är tillsammans så är det ju kanske lite förhastat att skicka polisen på honom bara för att han låter sin slemmiga hitta in i dottern, men en 20-åring som är ute efter att lägra småtjejer är ju inget man vill stödja.

• HannaS86

Om det är frivilligt skulle jag aldrig anmäla. Jag lägger mig inte i andras sexliv och dömer ingen pga det.

Jag antar att du fick inspiration till tråden från det fallet där en tjej som då var 15 år hade sex med två killar som var 13 år och hon friades?

• Pildi

Jag tycker att du borde bli avstängd. Har du verkligen en 13 årig dotter som har sexuellt umgänge med en äldre kille?

• HannaS86
    Pildi skrev 2010-11-12 18:14:58 följande:
    Jag tycker att du borde bli avstängd. Har du verkligen en 13 årig dotter som har sexuellt umgänge med en äldre kille?
    Varför ska ts bli avstängd för att hon startar en omröstningstråd? Och oavsett om hon har en dotter som är 13år och har sex med en äldre kille eller om hon hittat på frågeställningen spelar det ju ingen roll, det är bara att rösta.
  • Plutteli

Jag hade anmält om snubben var över 20 år, möjligen från 18 år, beror lite på killen...

• MickeN1973
    Pildi skrev 2010-11-12 18:14:58 följande:
    Nej,  frågeställningen är i relation till detta. 

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55265767.html 

Det är intressant att notera att ni blir hysteriska i denna tråd.

Men inte i den andra där jag där 13 årigen är en son.

• Majki01

hmm hade någon knullat min dotter på 13 år.. kvittar om killen bara va 14.. jag hade polisanmält.. det är fan bara sjukt. någon jävla måtta får det vara.

• Majki01

fast ja.. först hade jag nog gjort killen i sig gul o blå. utan tvekan..
    Fast ja jag är ju som jag är.. har ju en syster som är 13 nu.. samma där hade slagit sönder killen o någon rört henne..
    Hon vet om det och mina föräldrar vet om det..

Kanske därför dom inte vågar berätta för mig när min syster är ute och vad för personer hon har med hem .. :P

• Toppen9

Jag tycker inte att frågeställningen är alls konstig.
    Är ju väldigt vanligt att 13-15 åriga tjejer har äldre pojkvänner.(tycker det är konstigare med en tjej som vill ha sex med en yngre kille )
    När jag var i den åldern umgick vi med folk över 18 och vissa hade också sex. Inget konstigt i det men visst förstår jag att man inte vill att sina barn ska riskera att bli uttnyttjade.

Svar på tråden Din 13 åriga dotter blir knullad av äldre kille