• Anonym

sjukt ont i magen v.36+0

hejsan! Jag är gravid i v.36+0 och har i några timmar nu haft skit ont i magen! De gör riktigt rikitgt ont när lillan rör på sig. Kan börja grina för de gör så ont. Samtidigt får jag tryck neråt och i ljumskarna, de trycker och spänner och drar. Och jag får mensvärk i både ryggen och långt ner i magen. De går skit ont i musen också! Inte runt om eller så, utan i sjävla öppningen, långt inut i.

Någon somv et vad de kan bero på?

• Svar på tråden sjukt ont i magen v.36+0
  • Tygtiiger

Värkar kanske? Ring till förlossningen istället och diskutera med dem, de kan avgöra om du behöver komma in och kollas upp.

Krupke, we've got problems of our own!
  • Anonym

förlossningen kan ha börjat, ring in och fråga

• tezzypoo

låter som förlossningen börjat, håller med dom 2 andra, ring in!

• Anonym

jo men jag känner inte att magen blir "hård" som den ska bli vid värkar. De kommer inte regelbundet, utan kan komma ofta på kort tid, sen blir de lite längre imellan för att sen komma tillbaka..

• Kikke

Ring förlossningen, bättre ta det säkra före det osäkra.

• MizzPiggy

Låter som förvärkar isånnafall, kan i värsta fall hålla på flera dagar :S

• Anonym

även fast det inte gör ont hela tiden eller kommer nå regelbundet överhuvudtaget alls?

• tezzypoo

bättre å ta det säkra före det osäkra!

• Anonym
    MizzPiggy skrev 2010-11-12 21:07:27 följande:
    Låter som förvärkar isånnafall, kan i värsta fall hålla på flera dagar :S
    Okok. Då behöver jag inte ringa och fråga nå? Känner mig bara "dum". Är mitt andra barn och tycker jag borde känna igen nått. Hade inte en enda förvärk med förra barnet, de kom bara värkar på en gång liksom..
  • MizzPiggy

Anonym: känn dig inte dum! Dom är till för att hjälpa dig! Jag hade ringt o frågat ändå! Lycka till! Kram

Svar på tråden sjukt ont i magen v.36+0