Hjälp mig angående BeSafestolarna!
Tänk på att det är en väldigt dyr stol som bara är godkänd till 18 kg.. ni kommer kanske bli tvungna att köpa ytterligare en stol för att barnet ska kunna sitta bakåtvänd till minst 5 års ålder.
Tänk på att det är en väldigt dyr stol som bara är godkänd till 18 kg.. ni kommer kanske bli tvungna att köpa ytterligare en stol för att barnet ska kunna sitta bakåtvänd till minst 5 års ålder.
men så klart de har kurserna...jag anser att säkerhet har inget pris,lägger hellre pengar på en stol som jag vill ha om jag sen får köpa en ny tidigare än andra spelar mej ingen roll..min son är liten o han lär nog ha besafen länge ;)) imponerande att de kan så mkt om ryggar?? ja kom i håget är det nog si o så med ja..snackade nyss med det kära NTF o de sa inte att det var förbjudet att köra med den i lutande läge..
de sa även att man ska vara försiktig med begagnade stolar..
ja svart beige är neutralt o bra ju,den är väldigt lätt o montera med ;)
ÖF ???? saken i denna tråd var ju att nån ville ha lite goda råd och tips eller hur???? handlade inte saken om en be-safe stol??? JAG bad inte om någon åskikt jag lämnade min..
jag blir så trött..jag bad inte om nån åsikt här och du hade ingen anledning o hoppa på mej..litar mer på en affär där jag har handlat barnsaker i 12 års tid...
lycka till med monteringen ellensmammaa