• 3 barnsmamma

Fars dag.....men inte här :-(

Jag vet det mest är ett affärsjippo. Men det känns ledsamt ändå. Min lilla dotter har en pappa som inte vill ha någon kontakt med henne. Hon finns och är en underbar, fantastisk liten tjej Jag ger henne allt jag kan och älskar henne otroligt mycket.

Nån mer som inte har någon pappa till sitt barn som känner tomheten?

• Svar på tråden Fars dag.....men inte här :-(
  • Bagarn
    3 barnsmamma skrev 2010-11-14 10:39:28 följande:
    Jag vet det mest är ett affärsjippo. Men det känns ledsamt ändå. Min lilla dotter har en pappa som inte vill ha någon kontakt med henne. Hon finns och är en underbar, fantastisk liten tjej Jag ger henne allt jag kan och älskar henne otroligt mycket.

Japp, jag har ingen pappa till mitt barn, men det är frivilligt. Nu är min son bara ett år och förstår inget kring Fars Dag ännu men när vi väl börjar fira denna dag (om vi nu inte väljer att avdramatisera den dagen) så kommer vi att fira antingen Morfars Dag eller Morbrors Dag . Eller så blir det två Mors Dag . Har inte bestämt mig ännu hur vi ska göra.

Må gott
  • Qarina

Ide´n med 2 morsdag gillar jag :)

Min son har ingen pappa att fira å jag sörjer väl det lite men
    inte när det gäller hans far för såna kan man vara utan men om
    han hade haft en bättre far så hade jag absolut uppskattat att
    fira det med en extra dag.

• Flingan4
    3 barnsmamma skrev 2010-11-14 10:39:28 följande:

Ja nåt så grymt jobbigt... men mina är stora (tonåringar) och jag vet att dom saknar honom sååå. Han var min bästa vän men vi levde inte tillsammans. Han gick bort för tre år sen.. Å alltid när han borde vara här så är det jätte jobbigt. Men jag tror han vet, han ser oss och är stolt att jag tar hand om "hans" fina barn.
    Måste vara värre ändå när han finns och inte vill..... Men vet du, han vaknar kanske till en dag och inser vad han missat. Då får han stå med skammen.... Din dotter har ju dig! kram
Svar på tråden Fars dag.....men inte här :-(