30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Lime: Hahaha, jag trodde ett ögonblick att jag börjar bli senil...
Lime: Hahaha, jag trodde ett ögonblick att jag börjar bli senil...
Kikar in och konstaterar att jag inte klarar fler nya nick just nu
Jag är dock enormt tacksam för att de flesta behåller sina bilder iaf
Ellan: Välkommen till FLs bästaste gäng! Själv har jag en son som är 3,5, och planerar syskonförsök mha en klinik i grannlandet. Jag har hängt här sen juli 06 och fått enormt mycket stöd genom tre mf, en kass äggledare och en separation. Är uppvuxen i Uppsala och bor nu i söderort - pallade bara med tågeländet i 2,5 år...
Lägger in här med att det planeras en Stockholms-AW på fredag denna vecka
Inboxa mig med telnr om ni vill hänga med 
Ellan: Det brukar innebära lite vin, lite mat, mera vin och massor av babbel
Piggley: Komsi komsi - det är bara tre timmars tågresa...
Ellan: Vi har inte bestämt ställe än, men Sweetie som kommer utomsocknes ifrån har föreslagit Vapiano och där kan man få helvego. Tom salladsdressingarna är helveg (soja). Är vi bara några stycken borde vi kunna få tag på ett bord - jag kan nog vara där strax efter 17, vet inte hur länge Sweetie jobbar.
Vi har också erbjudit potta och toalett men låtit K bestämma helt själv. Strax före jul (3 år och 5 månader gammal) bestämde han sig för att börja gå på toaletten (i min nya lägenhet finns en extra toaring) och sen dess har han gort det. Han har haft 0 olyckor på dagis, 3-4 stycken hos pappan och två stycken här . Båda samma kväll och under samma film... Han ville helt enkelt inte gå ifrån filmen
Han sover fortarande med blöja och om vi ska åka länge sträckor m bil där det kan vara svårt att stanna så får han blöja. Skötbordet slutade vi använda när han var strax över året eftersom han klättrade runt så mycket.
Ellan: Vi hade en väldigt trevlig AW igår, även om vi fick vänta på bord nästan en timme eftersom vi blev lite sena dit (det dök upp en halv flaska champagne på vägen så vi fastnade lite... sånt som händer
)
Billabong: Vad typiskt att det blev samma kväll! Nästa gång måste det således vara din tur!
Stramalj: Vakna utan gnäll skulle jag oxo kunna ha nytta av, men "Hur man hittar till sängen på kvällarna" är det jag behöver mest
Jag kände knappt igen dig efter ett sånt brutalt namnbyte - tur att du iaf inte bytte visningsbild...
Jemema:
Haha, så är det förstås!
Stramalj: Skönt att jag fått ett namn på det iaf
cilla:
Gulle-A! Vi har inte haft något val - K har introducerat diverse maskinkataloger som annars inte skulle ha funnits hos oss...
Ellan: Just Sweetie har jag nog bara träffat en gång förut IRL, men folk i trådarna har jag träffat med jämna mellanrum sen hösten -06 eller möjligen våren -07. I början var det kortare fikaträffar där några var gravida och andra jobbade på det, sen började det dyka upp bebisar, en period var det dagfikor på stan med barnvagn, sen blev det lite mer playdatebetonat, och nu är det helg-playdate eller AW som gäller
VildaTilda: Jag är så glad att du behöll din visningsbild!!! Det roliga är att man (inte bara jag) ibland svarar till det gamla nicket...
Vi vänjer oss kanske vid detta med
Klart det blir fler AW!!! Det gäller bara att fånga Tjet och Kate vid rätt tillfälle så är det givet!
Och Lena har börjat jobba igen så med lite tur kanske hon kan fångas med
Cilla: Jag lik mamma? *ryyyys* Kasper lik sin pappa? *ryyyys*