30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Quermit, vad roligt att se dig igen! Hoppas, hoppas, hoppas att ni snart hör från ert barn!
Sara, du är toppen!
Quermit, vad roligt att se dig igen! Hoppas, hoppas, hoppas att ni snart hör från ert barn!
Sara, du är toppen!
Jag skulle också kunna julfixa nu men mest för att jag älskar julen! Inte paketen men allt pynt, glögg, ljus och mys.
Allmän förskola, jag fattar ingenting men borde väl sätta mig in i det nån dag...
Vad bra Mrs Fisk.
Alltså, jag är supertrög men är det som så att min son som fyller tre år i november har rätt till rabatterad förskola nu hela hösten? Och eftersom vi jobbar så skall ha få gå heltid men betala mindre?
Är det samma regler i alla kommuner?
Nån som såg Kalla fakta ikväll? Jag klarade inte av det men vore intressant att höra vad ni tyckte.
Det var Kalla fakta som handlade om ett barn som dog på förskolan som jag tänkte på. Klarade dock varken av att se det eller Uppdrag granskning.
Jobbigt Blomster! Känner dock igen det från en del morgonar när vi ska iväg.
Jag skulle inte kämpa för att få in dagisvanorna nu innan dagis om jag vore du. Det kommer när hon väl börjar tänker jag. N var inte synkad med hans dagis men det blev aldrig nåt problem. Fast alla barn är ju olika.
Även om hon börjar om två veckor (för det är väl så snart?) så tycker jag att du ska njuta med henne dessa veckor och sen får dagis/ni/W ta det jobbiga då. På avd. där n började så verkade många barn ha andra vanor när de började men de kom snabbt in i hur det var på dagis. Har ni kort eller lång inskolning?
14 dagar är lång inskolning.
Och glömde ju, stackars Somna!