Är det för dyrt??
Är det för dyrt för en valp med 3000??
Jag har chippat,vaccinerat,avmaskat,besiktat dem.
Känns som om folk backar på priset för sötnosarna är det inget fel på, blandras Tax/tax
Är det för dyrt för en valp med 3000??
Jag har chippat,vaccinerat,avmaskat,besiktat dem.
Känns som om folk backar på priset för sötnosarna är det inget fel på, blandras Tax/tax
JA jag har skrivit att det är långhårs-de är framavlade att stöta fågel från början och har inte alls den driften till jakt. Vi har tre LH taxar och en av dem är intresserad av spårning-men alla går lösa i skogen o gör inget dom inte måste :) sticker aldrig.
En var här o tittade men sade efter en timma att nej-har inte så mkt pengar-kan du tänka dig avbetalning eller dra ner på priset
Hennes dotter var helt betagen i valpen
Nu skulle jag inte köpa en blandras för mer än vad den kostat att föda upp, regga osv.
Men samtidigt lockar lägre pris sämre köpare, det är hemskt men sant.
Jag skulle behållt dom i väntan på rätt person och sålt dom snorbilligt om man hittar någon där dom får det bra.
Jag behöll min cocker i 3 år för att jag inte tyckte att någon passade, när rätt person dök upp så fick dom köpa honom billigt, nu har han ett drömhem.
De är tyvärr ingen planerad parning, ingent planerat allt utan en tjyvparnin. Pappan enligt spekulationer torde vara strävhårig tax.
Men bara spekulationer- annars är de närmsta tänkbara hannarna stövare, nakenhund eller boxer
Jag tror att det helt enkelt kan vara så att det seriösa folket som vill ha en renrasig tax köper reggade taxar. 3000 kr är inte mycket pengar så jag tror inte att det är priset det hänger på utan just det att det är oreggade hundar. Det är väl inga problem att få tag i en reggad tax och står valet mellan en oreggad och en reggad tax väljer den som planerat sitt köp väl och vet vad h*n vill ha den reggade taxen. Krasst sett.
Tycker inte det är ett dugg dyrt! Kan folk inte ens betala det kan man ju fråga sig hur dom har tänkt sig att finansiera sitt hundägande resten av hundens liv...
Skulle aldrig köpa en valp för 3000:-
Det berättar lite om vad det är för hund
De är tyvärr ingen planerad parning, ingent planerat allt utan en tjyvparnin. Pappan enligt spekulationer torde vara strävhårig tax.
Men bara spekulationer- annars är de närmsta tänkbara hannarna stövare, nakenhund eller boxer
jag sålde oreggade Rottis valpar för 5,5tusen chippade å vetbes,ingen klaga då på priset.
Stå på dej och sänk inte priset. Skit vad andra tycker om att inte valparna är reggade i kennelklubben det är ju hundar de med även om inte de har papper på sej.
Så länge du varit ärlig i annonsen så är det OK då vet man ju vad man kommer att titta på.
Å avbet på 3000 är ju bullshit har man inga pengar ska man heller inget köpa, det är myyycket oseriösa köpar ute på marknaden.
Arv är en vanlig lögn som körs med för att få köpa på av bet lr betala senare.