• RosaPrinsessa

Hur träffar man en bra kille??

jag har en underbar liten dotter på 8veckor.. det absolut bästa som hänt mig..
    hennes pappa är dock inte så intresserad av att ha kontakt med henne, han kan skita i att träffa henne pga att vi bråkat osv.. han bor 15mil bort.. och han träffar henne nästan aldrig.
     Han är inte direkt en bra kille.. ångrar inte min dotter, men honom som pappa.. om man kan säga så...

Jag har en dålig vana att råka träffa dåliga killar.. hur träffar man en bra kille?? Någon som man verkligen kan lita på, som ställer upp, som finns där..

Skulle vilja dela mitt liv med någon.. har ju min dotter, men skulle inte vara fel med en vuxen att mysa med ibland med =)

• Svar på tråden Hur träffar man en bra kille??
  • Mamma82

Via nätet kan man hitta killar, och då kan man "umgås" med killen på ett sätt som man inte kan göra irl och lära känna killen på så vis.

• Mundt

Som Mamma82 säger så kan man hitta dom på internet men då får man nog också har en rejäl portion med tålamod för det finns en massa dåliga...pojkar skulle jag vilja säga för dom uppför sig inte som en vuxen man gör.

Själv vill jag påstå att jag är en bra man, men jag får otroligt mycket skit ifrån kvinnor som har blivit brända av omogna killar, så jag knappt vågar kontakta kvinnor på internet längre.

• Sockersöt88

Har varit i exakt samma situation själv,
    fast min pojke var 3 år (han har inte heller
    någon kontakt med sin pappa), när jag träffade
    min nuvarande.

Eftersom jag också bara levt med
    "skitstövlar",
    undrade jag också om jag någongång
    kommer att hitta en bra kille.

Och så plötsligt en vacker dag (eller kväll var det),
    så stog han bara där,
    och allting kändes så rätt.Glad

Så, mitt tips till dig är att leta inte.
    Han kommer att dyka upp när du
    minst anar det.
    Kanske redan idag, eller kanske först om någon månad.
    Men när han väl dyker upp,
    då vet du att det är den rätta!

Lycka till!{#emotions_dlg.flower}

• Mamma82

Jag tror lite att som Sockersöt88 säger. Den Rätta dyker en vaker dag, så leta inte. Han dyker upp när du är mogen att öppna ögonen och se och ta emot kärlek från Drömprinsen. Det kan hända att du redan har träffat honom, men du ser honom inte som Drömprinsen ännu, att kärleken är nått som kommer att växa fram så småning om.

• Mamma82
    RosaPrinsessa skrev 2010-11-17 15:26:28 följande:
    ja kanske det.. men känns änna hopplöst..
    Jo jag vet hur det är. Så kände jag innan jag träffa min sons pappa. Jag hade nästan gett upp om att ha någon vid min sida.
  • Sockersöt88

Visst kan det kännas hopplöst emellanåt.
    Men hellre stå ut med den känslan
    och vänta på mannen i ens liv,
    än ha en kille "tillfälligt",
    medans man väntan på den rätta.. Glad

• Mammatilletthjärta

Hej! vad skönt att höra att man inte e ensam om att sakna någon att leva med!!! har varit singel i 4 år och har dejtat killar och så! men inte hittat han som ska vara rätt för mig och min dotter på 3år. Är ganska trött på att vänta och leta och har väl gett ut det tror jag så kära familjeliv lite tips eller en pratstund vad jag kan göra för att hitta honom. Vore super!!!!!!!

/Anna

• pappaihaninge

vet hur det känns att sakna någon =/ 
    själv har jag nog problem att hitta någon på grund av att dom flesta inte värkar vilja
    ha en  snäll och känslosam kille.
    mm värkar ju som alla bara går på utseendet på nätet . 

Svar på tråden Hur träffar man en bra kille??