• johannaalkehag

HJÄLP!!

Jag kanske verkar vara oförskämd eller otacksam nu och jag vill inte ha en massa spydiga kommentarer TACK  =)
    Jag och min sambo ska ha namncermoni för vår dotter i slutet på januari. Men jag vet sj hur det är när man sj döptes, man fick en massa "onödiga" saker som bjällror och spargrisar. Nu är det så att vi har öppnat ett konto till vår dotter och vi vill på något sätt få ner på inbjudningskortet att om fantasin tryter, så får dom mer än gärna sätta in pengar där.

Nu till min fråga, hur skriver man det på inbjudningskortet utan att verka ja otacksam osv...

• Svar på tråden HJÄLP!!
  • snoff84

in kusin hade det förslaget. Tyckte det var jätte bra då slappan springa runt o leta o slapp det bli samma saker som andra köpt. Bara skriv det att ni öppnat en fond i barnets namn o vill hellre pengar insatt i stället för presenter.

• ruby84

En " dikt"rim" vår lilla skatt har ju nästan allt men de vi skulle önska är att, hennes skatt kista ska fyllas på och det gör du enklast så ( konto nr) eller altenariv två är att ta med dig en slant och lägga i lillans skatt som finns på plats.

Så kan ni ju köpa eller göra en låda ( skattkista) och ha på festen.

• johannaalkehag
    ruby84 skrev 2010-11-15 19:32:18 följande:
    En " dikt"rim" vår lilla skatt har ju nästan allt men de vi skulle önska är att, hennes skatt kista ska fyllas på och det gör du enklast så ( konto nr) eller altenariv två är att ta med dig en slant och lägga i lillans skatt som finns på plats.

Så kan ni ju köpa eller göra en låda ( skattkista) och ha på festen.
    grymt jue =)
Svar på tråden HJÄLP!!