gottelina skrev 2010-11-16 23:54:01 följande:
Du trycker på citationstecknet uppe till höger i det inlägget du vill ha med.
Men du, början av december är bara 2 veckor bort och även om det känns som en evighet nu så säger det bara poff så är ni där...

Det känns lite som om vi kommer att följas åt. Kul! Har ni funderat vidare sen på vilket land och så? Du behöver inte berätta vilket (om du inte tvunget vill förstås

) utan jag undrar mer om ni har en klar plan. Vilken organisation ni valt osv... Förlåt min nyfikenhet men eftersom vi är ensamma här hemma om denna resa så griper man varje tillfälle att hitta nån att bolla med...
Ja nu blev det bättre, tack för tipset.
Jo veckorna går ganska fort, ska dessutom resa bort på jobb under denna tid och då brukar tiden gå fortare än vanligt.
Jag tycker det är jättespännande att följas åt här på familjeliv. Jag har varit ganska passiv i forumet ett tag pga att ingenting hänt i vår process. Men nu känns det som att man börjar bli lite mer social. Vi är med i AC, BFA och FFIA. Det blir spännande att se vilken organisation det blir. Vi håller oss väldigt öppna till landval då det känns som att det kan förändras ganska snabbt. Hur ser det ut för er?