• Afrodithe

Bästa heminredningstidningen??

Vilken heminrednings tidning skulle du rekomendera mig att köpa. Har börjat tycka det är så kul att fixa hemma, men har lite ont om ideér :)

• Svar på tråden Bästa heminredningstidningen??
  • Miss Cee

Själv gillar jag "Drömhet & Trädgård".
    men allt hänger ju på vad man själv har för stil och smak. Den är ju inget för minimalister tex ;)

• Butterscotch

Jag håller med om att det beror på vilken typ av stil man är ute efter. Jag inspireras bland annat av Sköna hem, Plaza Interiör och Elle Interiör när jag letar idéer till vår lägenhet i stan. Till fritidshuset är det helt andra tidningar som inspirerar.

• Fru KM

Säger som ovan. Beror ju helt på vilken stil man gillar. Mina favoriter är Vakre Hjem, Jeanne d'arc Living o Drömhem

• Miss Cee
    Miss Cee skrev 2010-11-15 22:41:37 följande:
    Själv gillar jag "Drömhet & Trädgård".
    men allt hänger ju på vad man själv har för stil och smak. Den är ju inget för minimalister tex ;)
    Hahahah återvände till tråden nu och insåg vad jag skrivit.
    Det kanske är en freudiansk felskrivning... jag drömmer i hemlighet om en tidning med Nakna "drömHETA män som ligger i olika sensuella trädgårdar" ;)

DrömHEM ska det givetvis vara.
  • Afrodithe

hehe det såg jag inte heller från början :)
    Men drömheta män i trädgårdar hade inte varit helt fel...

• Mumlan74

Tidningen Nya Rum kan jag rekommendera också. Om man gillar lite mer avskalad inredning.

• Konvaljen

Är heminredningstidningsknarkare och köper massor! Gillar Sköna Hem och Allt i Hemmet mest, mycket på grund av att de har skribenter som kan stava och inte någon stylist som inte kan stava till språkkänsla...

Svar på tråden Bästa heminredningstidningen??