• JessiWill

libero babyvård koder!!

Här är koder för libero babyvård för er som är medlemmar:

• Amningskupor 60400
    • Hudfärgade amningskupor 23310  
    • Tvättservetter 60523
    • Olja 60462
    • Baby wash 60509
    • Schampo 60486
    • Lotion 61148
    • Zinkkräm 16787
    • Bubbelbad 16763
    • Haklapp 32172
    • Skötbordsunderlägg 32158
    • Baby bomullspinnar 37539
    • Hudkräm 61124
    • Hand- och ansiktsservetter 23525            Glad

William
  • Svar på tråden libero babyvård koder!!
  • JessiWill

om någon har koderna för blöjopåsar och babywash 400 ml kan ni väl dela med er av dom =)

William <3
  • TUVA04

Åhå vad är detta om man blir medlem kan man utnyttja dessa koder på något vid

• JessiWill
    TUVA04 skrev 2010-11-15 23:02:27 följande:
    Åhå vad är detta om man blir medlem kan man utnyttja dessa koder på något vid
    Yes man samlar poäng och får sedan saker i libero-shoppen :)
    William <3
  • Venezuela

Fast kan alla fylla i samma koder *kliar mig i huvudet* - är det inte engångskoder?? Jag är medlem och har bara fyllt i de koder som står inne i blöjpaketen...

• JessiWill
    Venezuela skrev 2010-11-15 23:29:05 följande:
    Fast kan alla fylla i samma koder *kliar mig i huvudet* - är det inte engångskoder?? Jag är medlem och har bara fyllt i de koder som står inne i blöjpaketen...
    Blöjpaketen har engång, babyvård har flergångs :) Dock är det ett x antal gånger man kan fylla i varje vara.
    William <3
  • Orion87

en fråga, jag fyllde i våtservetter koden 2 ggr, är det fusk ? fick 50 p (25 för varje).

• Nallie

Oj, låter bra det. HAr en kod jag kan dela med mig ska kolla det.

• JessiWill

Det behövs inte, vi har alla koder nu men de är uppdaterade till en annan tråd :) kan dock inte länka dom nu på mobilen :)

• Orion87
    Machapuchare skrev 2010-12-09 20:19:50 följande:
    Lite konstigt att de gjort på detta vis...
    det tycker jag med, det betyder ju att man varje månad kan samla gratispoäng och köpa grejer i shoppen
  • JessiWill

Nej de flesta koder kan man bara använda ett visst antal ggr, men jag tror det är 2 produkter man kan använda ett par ggr per månad!

Svar på tråden libero babyvård koder!!