5 mån efter jag blev sydd och fortfarande hård och öm!!!
Är detta normalt? 5 månader har gått och jag är fortfarande hård i mellangården där jag blev sydd och öm om man petar där. (sex är omöjligt!)
När försvinner detta, någon som vet??
Är detta normalt? 5 månader har gått och jag är fortfarande hård i mellangården där jag blev sydd och öm om man petar där. (sex är omöjligt!)
När försvinner detta, någon som vet??
Ingen aning, men gå och kolla dig hos gynekologen kanske, dom borde väl ha något svar?
Någon med samma erfarenhet?
Min bm sa att det kunde ta upp emot ett år...
Hur mycket brast du? Ärrvävnad tar ju tid att mjukna, så jag tycker inte det är jättekonstigt. Finns flera som brustit mycket som haft hård ärrvävnad efteråt.
Jag var nog hård ett bra tag, men inte så att det inte gick att ha sex. Det kan vara bra att tänja lite på det. Snabbar på lite (så länge det inte gör ont, eller ja, det kan ju kännas lite, men det ska inte göra direkt ont).
Jag fick använda bedövningsalva varje dag i 5 månader. Hade tydligen en hudflik som skavde. Dåligt ihoppsydd antar jag. Om det inte hade försvunnit när det gått ett halvår skulle de operera sa de, men det gick över efter 5mån. Men gå till gyn och kolla dig, du kanske kan få någon bedövning medan de läker så ni kan ha sex och leva normalt i alla fall