• Mille11

Galet udda pojknamn?!

Behöver fortfarande hjälp med pojknamn!

Tycker det finns massa fina pjknamn men inget som klingar rätt...
    Tycker också att när man kollar trådar på FL så återkommer samma namn igen och igen så:

Go bananas nu och hitta på de mest knasiga namn ni kan komma på! :)

Det ska vara coolt och udda och inte för långt...

En riktig utmaning så ni namntokiga - sätt igång! Cool

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-17 18:22
    Känner mig väldigt negativ - inte min mening - men det ska ju kännas klockrent! :)

• Svar på tråden Galet udda pojknamn?!
  • swimle
    Mille11 skrev 2010-11-20 04:44:02 följande:
    Gillar Elvis som fasen men det finns redan en här i denna lilla håla tyvärr... :(
    Ligger den hålan i skåne?
  • swimle
    Mille11 skrev 2010-11-20 09:57:08 följande:
    Haha nej men i Småland! :)
    Ok, för det finns Elvis i denna skånska hålan med!
  • vi3

Egon tycker jag väldigt mkt om.. min hund hette de och han dog här i feb endast 1 år gammal så ja skulle själv inte kunna döpa min son till de men ja verkligen älskar de..

Annars har min svågers son ett ovanligt och tufft namn och han heter Rion och hade de nu vart en pojk i min mage så ville vi att han skulle heta zion men nu e de en flicka.. Kelian är ett udda namn oxå men börjar bli mer vanligt iaf här i sthlm.. Sen är caden uttalas Kejden väldigt fint och nått som funnits i våran namn lista.. Storebror till bebis i magen heter Seven och ja har då aldrig hört nån annan heta de här i sverige... 

• Ioanna

min 17 åring heter Napoleon i andra namn - det kanske vore något?

• Ekorrfamiljen
    vi3 skrev 2010-11-20 15:10:40 följande:
    Egon tycker jag väldigt mkt om.. min hund hette de och han dog här i feb endast 1 år gammal så ja skulle själv inte kunna döpa min son till de men ja verkligen älskar de..

Annars har min svågers son ett ovanligt och tufft namn och han heter Rion och hade de nu vart en pojk i min mage så ville vi att han skulle heta zion men nu e de en flicka.. Kelian är ett udda namn oxå men börjar bli mer vanligt iaf här i sthlm.. Sen är caden uttalas Kejden väldigt fint och nått som funnits i våran namn lista.. Storebror till bebis i magen heter Seven och ja har då aldrig hört nån annan heta de här i sverige... 
    MansonDust här på FL har en Seven som är .. kan han vara född -07 eller -08?
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Sometimes Always
    elektra1 skrev 2010-11-19 20:19:08 följande:
    Ebbot är tufft. En i föräldragruppen jag gick i döpte sitt barn till det.
    Han i gruppen soundtrack of our lives heter ju det.
    Lite OT:
    Sångaren i SToOL heter ju egentligen Tobbe men det gjorde sig inget vidare som artistnamn - därav vände han på det & det blev lyckat Glad

Annars har jag följande namnförslag att erbjuda:
    Juno
    Primus
    Arve
    Zeb
  • Borttagen användare

Jag såg dne här tråden för några dagar sen.. började tänka på lite namn och hitta på några som va jättebra. Tänkte skriva dom här men tyckte att dom va så bra att ja ångra mig.. hihii

• väntanstidernr1

Enoc. Inte så konstigt men ganska ovanligt

• Viggo 090730

Caspian
    Elian
    Damien
    Kelian
    Lexus
    Seth
    Kingston
    Kelvin
    Frode
    Zeke
    Leon
    Klimax
    Kenry
    Lee
    Xian
    Kean
    Viking
    Devin
    Hjalmar
    Valter
    Legolas
    Uffe
    Tiger
    Texas

♥ (¯`°?.¸ ♥ Viggo 090730 + Lillebror BF 110112 ♥¸.?°´¯) ♥
  • SsannahZ

Känner 2 st som har lite annorlunda namn:
    Agathon & Lindelo ^^

Tycker Agathon låter rätt mysigt.

Är mer för vanliga amerikanska & svenska namn, så jag har nog inte så mycket att komma med :/

• Margarit
    Hillers skrev 2011-01-08 23:08:57 följande:
    RORY!
    Jag känner en som heter Ruaridh. Det uttallas Rory. Han har påbrå från Skottland. Lite för udda stavning i Sverige dock...kanske.
  • LillaMammis

Min son heter Djohnny. Bara 2 i Sverige med den stavningen.

Jag och mina barn gör världen lycklig
Svar på tråden Galet udda pojknamn?!