• lycklig90

Vi som sökt havandeskapspenning och väntar på svar!

Idag postade jag min HPansökan och kommer nog sitta och räkna dagarna till jag får svar.
    Jag hoppas så innerligt att jag blir beviljad! Arbetar som restaurangbiträde och är i v.26.
    Så hoppas man får svar fort!

Någon annan som väntar på svar?

• Svar på tråden Vi som sökt havandeskapspenning och väntar på svar!
  • Finesse

Jag.. jag postade mina papper idag.. Hade först inte tänkt söka nån så därför var det i senaste laget nu men när jag aldrig får höra nånting om min sjukskrivning började jag känna paniken stiga..

Just nu har en läkare sjukskrivit mig på 50% men som sagt jag vet ju fortfarande inte vad FK säger om det.. så nu är ju hp en chansning.. skulle den gå igenom så behöver jag inte jobba från 18 december..

Ebba 071228, bebis bf 110216
  • lycklig90
    Finesse skrev 2010-11-18 16:49:40 följande:
    Jag.. jag postade mina papper idag.. Hade först inte tänkt söka nån så därför var det i senaste laget nu men när jag aldrig får höra nånting om min sjukskrivning började jag känna paniken stiga..

Just nu har en läkare sjukskrivit mig på 50% men som sagt jag vet ju fortfarande inte vad FK säger om det.. så nu är ju hp en chansning.. skulle den gå igenom så behöver jag inte jobba från 18 december..
    Det är bara att hoppas att allt går bra! Vad jobbar du med?
  • Finesse
    lycklig90 skrev 2010-11-19 09:01:29 följande:
    Det är bara att hoppas att allt går bra! Vad jobbar du med?
    På en Statoilmack.. man står upp hela tiden.. å går väldigt mkt.. lyfter tunga lyft flera ggr om dagen.. har knappt tid för rast vissa dagar.. det kan vara väldigt stressigt.. å då får jag ont i magen, typ sammandragningar antar jag..
  • lycklig90
    Finesse skrev 2010-11-19 09:06:04 följande: