• seejtaan

Han luktade tjejparfym

Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:14:19 följande:
    På jobbet har de en sådan neutral tvål, utan parfym. Han sa att han blev ledsen för att jag misstänker honom. Men och andra sidan har han svikit mitt förtroende förr (inte varit direkt otrogen, men hållt saker hemliga för mig, och ljugit för mig om saker som sårat mig mycket och det har satt spår i tilliten för mig)
    haha för det har du kollat upp vad jobbet har för tvål? :S

snacka om paranoid människa. lycka till med framtida försök till förhållanden.
  • seejtaan
    Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:22:16 följande:
    Alltså jag har inte kollat upp vad dom har för tvål.
    och hur vet du annars? måste han berätta sådant? då är mitt tidigare svar ännu mer lämpligt.
  • seejtaan

ELLER!

han kanske ha varit till en parfymaffär och medvetet satt på sig parfym för att slippa göra slut själv? känns nog skönare för honom om du gör slut eftersom han tidigare ljugit (om något viktigt).

• seejtaan
    Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:28:09 följande:
    Jag vet eftersom jag själv jobbat där för ett tag sen!!

Han jobbar inte ens runt tjejer.
    och byta tvål är omöjligt? shit, visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid!
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 20:43:04 följande:
    Men herregud, vad töntig du är.
    men det är precis så hon får det att framstå.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 20:48:22 följande:
    Ja men så typiskt tjejerna här på fl.. ni ska alltid tönta er och göra allt för att trycka ner ts. Om hon säger att hon vet att dom har kvar samma tvål som de 5 år hon jobbade där förut så är det väl så? Hon ska inte behöva förklara sig så jäkligt.
    det säger hon inte. läs om, läs rätt.
    typiskt familjeliv, folk kan inte läsa ordentligt.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:15:02 följande:
    "På jobbet har de en sådan neutral tvål, utan parfym." hon säger att de har en sån parfym.. det måste väl betyda att hon vet att dom har det :P men ja, visst är hon osäker.. men du borde sluta fjanta.
    "Nej det är klart, men de har haft samma hela tiden jag varit där i ca 5år. Men visst de kan ha bytt"

skriver hon senare. så hon vet inte eftersom hon inte jobbar kvar (vilket hon skriver i inlägg #16).

läs om, läs rätt. IGEN.
  • seejtaan
    Anonym (suck) skrev 2010-11-17 21:20:33 följande:
    suck... hur viktig, intressant och givande är denna interna diskussion om vem som läser och tolkar rätt egentligen..? ge upp!
    ööööh, är det inte viktigt för ALLA diskussioner att man läser rätt? :S

intressant, ja, eftersom hans händer luktar annorlunda.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:29:01 följande:
    Precis som jag sa ;)
    "men ja, visst är hon osäker"
    men du skriver i samma meddelande:
    "det måste väl betyda att hon vet"
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:34:43 följande:
    Jo, från början verkade hon veta.. men när du började snacka om det så tvekade hon och blev osäker?
    Ville från början bara säga åt dig att sluta tönta dig.. men de blir bara värre. ^^ Orkar inte. haha.
    vad är töntigt med att kunna citera och läsa?
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:39:15 följande:
    Tyckte "och byta tvål är omöjligt? shit, visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid!" var riktigt töntigt och onödigt sagt. Du vet mycket väl att det låter nonchalant och lite kaxigt. 
    varför är det onödigt? dom kan mycket väl ha bytt tvål, det är lixom inte en så stor sak. men TS verkar tro att allt som har varit är för evigt.
  • seejtaan
    Anonym skrev 2010-11-17 21:46:10 följande:
    Ja de kan dom väl.. men varför skriver du "visste inte att ställen var tvungen att välja ett märke och sen behålla det resten av företagets framtid" när hon inte har sagt att det är så? :P

Nu ger jag upp.. börjar sjunka till samma nivå som dig.

Peace

Förlåt ts för vi tog över din tråd :/ men hoppas du fick någon hjälp iallafall och LYCKA TILL med din kille.
    det var för att styrka min poäng eftersom hon avfärdade den från början.

du har alltid varit steget under, men det bjuder jag på.
Svar på tråden Han luktade tjejparfym