Inlägg från: MiaLau |Visa alla inlägg
  • MiaLau

barnomsorg västertorp

hejsan, jag har också hört att dagiset vid västertorpskolan är dålig.

Vi har våra två barn på Mellanberget och jag är jätte nöjd. 

• MiaLau
    smörboll skrev 2011-01-20 19:10:29 följande:
    Mellanberget står vi också i kö till men vi har inte besökt det ännu. Ska ta och ringa till dem nästa vecka. Tack för tipset!
    Vassegoo =) 

• MiaLau
    nycsthlm skrev 2011-01-20 20:14:13 följande:
    Vart ligger Mellanberget? Det tillhör väl Mälarhöjdens förskoleområde va?
    nej, ligger precis mittemot västertorps badhus =)
  • MiaLau
    smörboll skrev 2011-01-21 22:18:48 följande:
    Vad är det som du är nöjd med där?
    personalen.. gruppindelningarna.. sättet att arbeta..  mycket som görs.. de går iväg på olika saker...  

lokalerna är väl inte så jättestora tyvär.. men dom har ordnat det ganska bra...  
    min dotter trivs jättebra! även så min son.. han säger dock inte så mycket.. men han är lätt att lämna..:P

• MiaLau
    smörboll skrev 2011-01-21 22:41:18 följande:
    låter bra, ska ringa dem!
    gör de =) 

men som sagt, alla tycker vi olika.. =) men jag tycker verkligen att du ska kolla dem och besöka för en personlig kontakt =) 
  • MiaLau
    smörboll skrev 2011-01-28 22:44:18 följande:
    Varit där och hälsat på nu, verkar vara ett toppen dagis! Tack!
    kul att du tycker det =)

• MiaLau
    Sokkerkakan skrev 2011-01-31 16:45:09 följande:
    Mellanberget har vi ställt oss i kö till nu. Verkar vara poppis så frågan är om man ens får plats där, jag har tänkt att min son ska börja där i januari 2012 (om det ens går att få plats mitt i ett läsår sådär). Har inte varit där själv ännu men har hört att just lokalerna är små.

MiaLau: Men du tycker att det uppvägs av annat eller? Har barnen det trångt när de leker?
    nej jag tycker inte att det är trångt, det är givetvis mindre än på vissa andra förskolor.. men inte så att det skadar barnen.  de är ju ute ganska mycket, och mer på sommaren.  jag är helt nöjd och jag är själv barnskötare och har arbetat på mindre, men det gör att de är ute mer=)

men besök gärna förskolan=) 
Svar på tråden barnomsorg västertorp