• Qarina

Vad betalar ni för TV, bredband och telefoni?

Jag har fått ännu ett "erbjudande" från ComHem som inkluderar HD-box och bredaste bredbandet för ett paketpris på 650 kr.
    Jag tycker det är mycket men ändå bättre än det jag har nu.
    Är lite less på dom å har försökt säga upp mitt nuvarande abonnemang som har skenat från 300 kr/månad när jag tecknade från början till ca 900 kr/månad som det är nu (efter en dörrknackande försäljare med "erbjudande" om gratis canal+ i 3 månader men därefter blev det som sagt mycket dyrare men det sade han naturligtvis inget om innan jag tecknade)
    Är lite nyfiken på vad ni andra har för jag vet inte om jag ska köra på detta senaste erbjudande på 650. Är det för dyrt? Är lite sugen på HD-bild oxå som jag inte haft förut. Om jag inte tar detta nu måste jag fortsätta betala på det dyra till maj (deras avtal sträcker sig ett år i taget)
    Nån som har bra koll? el kanske kan rekomendera nåt annat annars?

• Svar på tråden Vad betalar ni för TV, bredband och telefoni?
  • Majsan70

Vi betalar mellan 700-850 kronor per månad med com hems combo. Det beror lite på hur mycket vi ringer. Så jag kan ju tycka att du blivit erbjuden ett bra pris.

• 2barn88

Vi betalar 380 för bredband + telefoni ( bredbandbolaget) tv har vi annat o betalar 169 kr i månaden. 

• Qarina

Antar att det finns mycket billigare om man kollar runt lite.
    Såg att Telia annonserade om 98 kr/mån tex men de har säkert oxå en massa dolda avgifter som de inte skyltar med.
    Hur man än gör så har man rumpan bak :S

• alessandrosthlm82

telia kör mycket dolda utgifter!

• bangkok

Har kollektivt bredband och ip-tel - 159 kr / mån - Perspektiv bredband - tidigare Lunds ststsnät.
    Samtalsavg ca 20-30 kr / mån.
    Canal digital box - 99kr / mån.

• emma enhörning

Vilka kanaler vill ni ha tillgång till och vilken hastighet på bredbandet? Spelar ganska stor roll...

• Majsan70
    emma enhörning skrev 2011-02-15 19:21:50 följande:
    Vilka kanaler vill ni ha tillgång till och vilken hastighet på bredbandet? Spelar ganska stor roll...
    Vi har Large på tv, bredband och telefoni. Eller på telefoni heter det numer S + tillägg tror jag. Men två injer har vi i vart fall.
  • Vinter kvinnan

vi betalar 495kr för viasat guld, tele2 bredband 100/10 och tele2 telefoni med utlandrabatt till.

• Vinter kvinnan
    Vinter kvinnan skrev 2011-02-15 19:26:14 följande:
    vi betalar 495kr för viasat guld, tele2 bredband 100/10 och tele2 telefoni med utlandrabatt till.
    Vill även tillägga att vi har hd-box från viasat och inbyggd rauter i vårat tele2 modem
  • emma enhörning
    Majsan70 skrev 2011-02-15 19:25:51 följande:
    Vi har Large på tv, bredband och telefoni. Eller på telefoni heter det numer S + tillägg tror jag. Men två injer har vi i vart fall.
    Då tycker jag att 650 kr är ett dåligt erbjudande, men det förstås, det är ju bättre än det ni har...
  • Majsan70
    emma enhörning skrev 2011-02-15 19:31:38 följande:
    Då tycker jag att 650 kr är ett dåligt erbjudande, men det förstås, det är ju bättre än det ni har...
    Vi är nöjda med det vi har faktiskt. Allr beror ju på hur erbjudande ser ut o hur länge de pågår. I vårt paket ingår även brandvägg o lite annat.
  • emma enhörning
    Majsan70 skrev 2011-02-15 20:39:11 följande:
    Vi är nöjda med det vi har faktiskt. Allr beror ju på hur erbjudande ser ut o hur länge de pågår. I vårt paket ingår även brandvägg o lite annat.
    Sorry, trodde jag bollade med ts... I det jag räknade på ingick inte samtalstiden, vilket det ju gör för dig och egentligen, är man nöjd så är man!!!
  • A7411
    Vinter kvinnan skrev 2011-02-15 19:26:14 följande:
    Oj, det var billigt! Hur bor ni, är det lägenhet eller villa? Har ni något specialavtal? Vi bor i villa och betalar ca 340 kr för Tele2 telefoni med utlandsrabatt och bredband 5 Mbit, sedan har vi skaffat Viasat och om vi vill ha Viasat Guld blir det 389 kr för det. (Vi kommer att ta ett billigare paket). Så ni har ju bra pris.
  • Vinter kvinnan
    A7411 skrev 2011-02-16 13:40:51 följande:
    Oj, det var billigt! Hur bor ni, är det lägenhet eller villa? Har ni något specialavtal? Vi bor i villa och betalar ca 340 kr för Tele2 telefoni med utlandsrabatt och bredband 5 Mbit, sedan har vi skaffat Viasat och om vi vill ha Viasat Guld blir det 389 kr för det. (Vi kommer att ta ett billigare paket). Så ni har ju bra pris.
    Lägenhet bor vi i. Det är ett paketerbjudande via Zitius/stadsnätet. Finns på http://bredbandsvaljaren.se/ men man måste ju ha tillgång till stadsnätet för att använda de tror ja.
Svar på tråden Vad betalar ni för TV, bredband och telefoni?