• virre80

era bästa huskurer mot halsont

Jag har fått en smärta från helvetet i svalget, gör ont bara att andas, svälja går knappt, inte ens vattenRynkar på näsan  har en antibiotika kur avslutad för en 2, 3 veckor sen.  Det är så knäppt, halsontet kom som en blixt från klar himmel vid 16 tiden idag.  Vad tusan kan man lindra med?  Det första imorgon är jouren om det inte går över Rynkar på näsan

• Svar på tråden era bästa huskurer mot halsont
  • Atamon
    Shadowcat skrev 2010-11-19 19:10:36 följande:
    Gurgla med saltvatten. Det ska vara så mkt salt.
    håller med! 
  • Lussekatten87

Vet inget hemmatrix som funkar, så jag brukar köpa Bafucin om det typ brinner i halsen.
    Lite skållhett te med massa honung i lindrar ju en liten stund.

• Eisa

Jag rekommenderar placebo. Skrik HALLELUJA och var övertygad om att det funkar.

• kamomillmilla

Jag brukar värma honung, lägga det långt bak i munnen och bara låta det rinna ner i halsen. Vanligtvis använder jag mig av honungsvatten men när jag inte kan svälja har riktigt varm honung funkat för mig.

• ashera

Svartvinbärste utan mjölk och en stor sked honung i.

• oxe79

Varm mjölk med smör lindrar, om man får ner det...

• Jezamine

Så varmt vatten du kan dricka,lägg i alvedon brustabletter och drick.Äckligt..ja..men det lindrar

Jag är INTE avstängd
  • Atamon
    Eisa skrev 2010-11-19 19:35:33 följande:
    Jag rekommenderar placebo. Skrik HALLELUJA och var övertygad om att det funkar.
    haha.. ja, hade det varit frågan om hosta så hade ett Halleluja fungerat för mot det finns inget bot men nu var det ju halsont och det är ju inte riktigt samma sak
Svar på tråden era bästa huskurer mot halsont