• Anonym (bubblan)

shit, jag tror jag är kär i en tjej....

för några veckor sedan började jag på ett nytt jobb. Där jobbar det en tjej i min ålder (runt 30)
    Jag vet inte vad det är med mig, men jag blir alldeles till mig när hon är i närheten, hon är så vacker och mjuk (till sättet alltså=))
    hon har jättevackar ögon o världens finaste kropp o stil.
    Jag kan inte sluta tänka på henne, längtar varje kväll till jobbet för att få träffa henne på jobbet dan därpå.

Saken är den att jag har sambo o två barn o hon har sambo o han har ett barn.
    Det är inte så att jag går omkring o planerar nån slags otrohet men jag kan bara inte släppa henne.

känner att hon dras till mig med att hon gillar mig men det behöver ju inte betyda ngt, men det gör det hela mycket svårare att släppa...

Det har hänt tidigare att jag blivit "vänförälskad" i tjejer, sådär att när jag träffat nån ny så har jag bara velat vara med henne o blivit jätteglad när hon velat vara med mig, men aldrig att det känts såhär tidigare.

Jag vet inte hur jag ska komma förbi dom här känslorna...eller om jag ens vill det=)
    längtar såååå vansinnigt efter att helgen ska ta slut så att ´jag kanske får träffa henne lite snart.

vet inte vad jag vill med den här tråden eg....ville nog bara skriva av mig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-19 22:36
    undrar om nån därute har varit med om´ngt liknande och vad hände då?
  • Svar på tråden shit, jag tror jag är kär i en tjej....
  • Anonym (bibibi)

Ja det där händer mig då och då. Har gjort hela livet. Innan jag blev vuxen var jag mest förvirrad för det var ju bara killar man skulle bli förälskad i. Så jag fattade snart att det var bäst att inte berätta för nån om vad jag kände...

Som ung vuxen började jag våga känna efter lite mer och följa känslan. Ofta blev jag då vän med kvinnan ifråga och förälskelsen la sig. Sexuella känslor hade jag inte, iallafall inte medvetna. Sexuellt drogs jag till män, men jag blev oftare (och blir fortfarande oftare) förälskad i kvinnor.

Numera vet jag att jag kan dras fysiskt till kvinnor också, men bara till dem jag är förälskad i - inte "kvinnokroppar" generellt. Jag har fortfarande inga sexuella erfarenheter med kvinnor men jag har insett att den dragningen finns där ändå. Jag blir förälskad då och då och ibland går det över av sig självt, ibland blir jag närmare vän med kvinnan och då försvinner känslorna efter ett tag - ibland tar det ett långt plågsamt tag....jag har aldrig talat om för någon av de aktuella kvinnorna hur jag känt utan låtit känslorna "svalla klart" - jag lever i ett sånt sammanhang att det vore rätt udda att "plötsligt" byta sexuell läggning. Det har aldrig känts tillräckligt angeläget att bli öppen med hur jag fungerar så jag är ett bi i garderoben:) och hittills har jag ingen längtan ut, även om jag har en halvt aktiv önskan att få leva ut känslorna med en kvinna någon gång, alltså en kvinna jag blir kär i. Hur det nu ska gå till

• Anonym (bubblan)

åh...det är som att jag skulle ha skrivit det, fast jag blev  kär/drogs till en tjej för första gången när jag var 16-17, men då kände jag mest sexuell förälskelse (eller hur man ska kalla det)

sen har det som sagt hänt ngra gånger tidigare o då har jag kunnat särskilja det till att jag bara så väldigt gärna velat lära känna kvinnan i fråga...och så vill jag ju nu också men det känns så himla mycket djupare än tidigare.

Hjälper ju inte alls att hon verkar vara väldigt intresserad av mig också (men jag vet ju förståss inte om det är en sån vängrej eller om hon också känner som jag gör just nu')

Vi får se vad som händer, men det skulle vara väldigt märkligt att "komma ut" för mig också pga av min situation osv....så vi får väl leva med våra små bin i garderoben=)

• Anonym (bubblan)

snart är det måndag=)
    längtar så, hoppas bara inte barnen är sjuka imorgo!

• Anonym (bibibi)

...känner igen

Lycka till i morgon, hoppas barnen är kärnfriska  

• Anonym (bubblan)

ja man får hoppas,har varit lite lösa magar i helgen men inget mer så jag gissar på att det är ngt annat eller en väldigt snäll bacill....

ska bli spännande att se om det har börjat "svalna" nu på måndag eller om det kommer att slå en med stor kaft'=)

• Anonym (bibibi)

Hur har det gått, ts? 

• Anonym (bubblan)

jo det svalnade lite för att sen ändras til ngt annat, vet inte riktigt vad jag ska kalla det längre.
    Jag käånner mig ff dragen till henne o det händer att "våra ögon möts" lite för länge, men jag kanke inte är lika "kär" längre....
    men nåt är det =)

Svar på tråden shit, jag tror jag är kär i en tjej....