Få hjälp med åderbråck?
Ninah 27>> Lät väldigt intressant det där! Vart ligger läkarhuset i stockholm? Googlade och fick upp lite olika träffar, Odenplan, Hötorget, Bromma med mera.... :) Vilket var du på?
Ninah 27>> Lät väldigt intressant det där! Vart ligger läkarhuset i stockholm? Googlade och fick upp lite olika träffar, Odenplan, Hötorget, Bromma med mera.... :) Vilket var du på?
Blev operation på Conturkliniken! Först konsultation hos Dr. Takolander med ultraljud. Det visade sig att det att det skulle räcka med "virknålsteknik" under lokalbedövning, eftersom huvudådern inte var påverkad. De brukar ha några månaders väntetid men hade tur och fick tid snabbt. Läkaren ifråga var mycket proffsig och trevlig och det hela kändes jättebra. Sjukskriven några dar för att läka sår och blåmärken nu så jag har inte sett slutresultatet än. Har ju ont och är lite svullen i benet men hoppas det blir fint. Kan dyka in om nån vecka och berätta mer! Kalaset gick på 9000 kr och då fick jag också hjälp med en ful ådra på andra benets knä.
http://www.conturkliniken.se/
En månad sen ingreppet nu! Känner mig jättenöjd, snyggt resultat (några små ärr som kommer att blekna), har inte ont i benet längre. Återkoll är standard så det ska jag på i juni. Kommer definitivt att göra om det om jag skulle få nya problem (säg efter en graviditet eller så..) Men det var väl investerade pengar!