Hur vet man om man är bi/homo?
Ugh, jag är så förvirrad.. Vet inte riktigt var jag ska börja...
Men som rubriken säger, hur vet man om man är bi/homo?
Ni som är homo eller bi, hur insåg ni att ni var det?
Jag läser mycket på nätet osv, mycket fanfiction,s om ni vet vad det är.. Jag tycker det är riktigt hett att läsa om två tjejer, även fantisera om två tjejer, likaså kolla på filmer där två tjejer är tillsammans eller hånglar, smeker, har sex med varann...
Jag har aldrig varit med en tjej, endast fantiserat.. Dock experimenterade jag mycket som ung, med just tjejer.
Vi kunde ligga på varrann och gnugga mot varandra eller klä av oss så den andra fick se, eller jag har pullat en tjej en gång och blivit pullad av en, vi ville mest bara se hur de var... När jag gick i lågstadiet så slickade jag och en tjej varandra, i både rumpan o i fram. Vi eperimenterade massa,, men jag hade ångest efter att jag gjort alla dessa saker, men ändå hände det igen. Tills mellanstadiet, då slutade allt.
Men jag tänkte förut på,, att kan detta vara ett tecken? På att jag faktiskt redan som ung var attraherad av tjejer?
Jag är attraherad av män också, jag har haft sex med en hel del och tyckt om det, dock har jag aldrig varit riktigt stenkåt mer än några gånger med vissa av dom.
När jag leker med mig själv så fantiserar jag ofta om tjejer, eller läser historier om tjejer där de har sex osv..
Jag blir kåt av de och jag tycker om att läsa och fantisera om det, men jag vet inte vad jag tycker om det om de skulle hända i verkligheten? Skulle jag kunna göra något sådant i verkligheten med en tjej?
Jag är så fruktansvärt förvirrad,, dela gärna med er om era erfarenheter ni som har några, om hur ni insåg att ni var bi/homo och ja, allt :)