Hur vet man om man är bi/homo?
Här kommer min erfarenhet :)
Jag har i hela mitt liv, är 23 år nu, sett mig själv som hetro. Jag hade inte en tanke på att jag skulle falla för en tjej utan det var killar för hela slanten för mig. Att ha sex med en tjej har jag funderat på hur de skulle vara men inget som jag la ner någon större tanke på. Så jag såg mig själv som hetro.
Men för drygt två år sedan så lärde jag känna en tjej som är gay. Först var vi bara vänner, men tanken på att ha sex med en tjej kom lite mer nu när vi pratade om tjejsex.. Ja sa vid ett tillfälle att jag ville testa bara för att testa.. Iaf, de ena ledde till de andra och vi hade sex.. Men redan innan där så hade jag börjat få några typ av känslor för henne, jag visste inte om de var bara pga att vi prata om att ha sex och hon charmade mig totalt och gjorde mig lite smått kåt eller om de verkligen var riktiga känslor.. Men efter ett tag insåg jag, det var riktiga känslor! Hon hade erkänt för mig ett tag innan att hon hade känslor för mig men jag ville verkligen vara helt säker på mina innan jag sa något till henne..
För ett tag sen så disskuterade vi detta, vad var jag?! Hetro, bi eller homo?! Vi kom fram till att jag är bi.. Jag har tänt på killar och jag tänder på henne..
Hon är idag min bästa vän, som jag älskar så otroligt mkt, både som vän och som mer.. Vi har fortfarande sex med varandra och de är lika underbart nu som i början, dock är vi bara vänner.. Just nu finns bara hon i mitt huvud och inga killar..
Jag vet inte om de spelar mig så stor roll i vilket fack jag hamnar. Men är man tjej och enbart tänder på tjejer så är man ju gay, så enkelt är de. Men tänder man då på båda så är du ju mer bi.. Om jag skulle ge min åsikt om dig, så säger jag bi.. :)
Fundera inte så mkt på vad du är, bara var och gör de som faller dig in :)